duminică, 13 august 2017

Haul DECO: Ikea & Jumbo



   Ziua de ieri a fost un adevarat tur de forta! De dimineata (adica pe la 12) am mers la Ikea, iar pe seara am vizitat si Jumbo-ul din Pallady. Asadar si prin urmare s-a lasat cu cumparaturi.. multe!

Sa incepem cu Ikea: de aici nu am luat foarte multe, majoritatea aurii si carora planuiesc sa le gasesc un locsor prin noul dormitor. Sunt in sfarsit pe ultima suta de metri cu cumparatul unui apartament in Bucuresti si ma pregatesc de zor pentru moment.

Dintre toate, clepsidra imi place cel mai mult.

Dormitorul va fi predominant alb, asa ca m-am gandit ca niste accesorii aurii n-au cum sa strice chiar daca inca nu m-am hotarat definitiv si irevocabil asupra culorii accent. Ghivecele nu o sa le folosesc pentru flori, ci pentru a depozita pensule de machiaj sau alte obiecte asemanatoare.
Tot din Ikea mi-am luat si o vaza simpla si foarte ieftina. Imi era necesara deoarece nu aveam nici o vaza mare in casa, lucru datorat domnisoricii cu blana tigrata ce miroase (si se inteapa in acelasi timp) un cactus atat in poza de preview cat si in cea de mai jos.


Si ca veni vorba de cactusi, i-am cumparat tot din Ikea si sunt in numar de trei. Sophia inca nu a renuntat sa incerce sa-i muste in ciuda tepilor, n-am mai vazut o pisica asa obsedata de plante.
Mi-am mai luat un cutit universal, unul de decojit si am cautat o oglinda de masa pe care mica neobrazata cu patru picioare mi-a spart-o fara sa apuc sa o folosesc macar, insa nu o aveau pe stoc.


Sub pretextul ca vreau sa iau cate ceva pentru concediul care se apropie (pana la urma am luat doar o geanta de plaja, o pereche de ochelari subacvatici si un set de recipiente pentru calatorii) mi-am tarat prietenul in Jumbo.


Este o adevarata gaura neagra acest magazin pentru portofel. Cel mai mult m-au atras decoratiuniile pentru gradina/balcon: planuiesc sa-mi transform viitorul balcon intr-o oaza verde.


Felinarele de mai sus sunt pentru lumanarele pastile, insa eu ori le voi tine doar ca decor ori voi pune lumanarele cu baterii in interior. Cel de jos va ajunge probabil tot pe balcon, insa in colivia alba vreau sa pun bijuterii si sa o tin in dormitor.



Tot din seria decoratiuni pentru gradina, am cumparat si trei mini ghivece colorate pentru cei trei cactusi. Acum va ramane de vazut daca le voi folosi ca atare. Le puteti vedea in poza de mai jos laolalta cu geanta de plaja, precum si cu vaza de care aminteam mai sus, din Ikea.



Si ca sa inchei capitolul gradina: mi-am luat si un set de luminite foarte simpatic pentru balcon. Merg cu baterii, deci este perfect. Iar pentru ca am ramas in pana de pahare: pe o parte le cumpar, pe alta se sparg, am cumparat si un set de trei pahare destul de simple.


La sectiunea bucatarie am gasit si doua recipiente pentru zahar si cafea absolut adorabile, care se vor potrivi la perfectie in noua bucatarie.


Exista insa si o problema: capacele sunt destul de moi si se strica usor. Mie mi-au aparut niste urme pe ele pe drumul spre casa, prin lovirea de alte obiecte, in punga in care le transportam.


Din seria random am gasit si niste cipici din cei pe care ii porti cu espadrile, dantelati si foarte frumosi; mi-am luat trei perechi. Mi-am mai luat un aparat de capsat, la ce (si daca) il voi folosi, asta ramane de vazut.


Cutiuta de mai sus am luat-o pentru masuta de toaleta (ca nici n-am destule cutii) sa-mi depozitez diverse bijuterii in ea. Iar sticla de mai jos mi s-a parut simpatica, asa ca am luat-o pentru la munca: nu avem dozator de apa in birou, iar eu nu beau oricum prea multa apa. Asa ca sper ca ea sa ma determine sa schimb acest lucru.


Cam asta a fost, va mai astept si data viitoare.. atunci cand va fi asta:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu