vineri, 17 martie 2017

Traditie si culoare de la Oldcom


Sa va fac o introducere caci dupa 2 ani in care am lasat praful sa se adune pe micul meu blog (lipsa timpului, bate-o vina - scuza lame, dar adevarata), cred ca se cam impune. Asadar si prin urmare moi si-a fracturat glezna pe 5 februarie - impropriu zis si-a fracturat pentru ca evenimentul s-a produs cand un copil s-a aruncat cu sanie cu tot in glezna povestitorului, acesta fiind pe marginea partiei, dar sa nu ne pierdem in detalii. Pe 8 martie am scapat de atela gipsata moment de mare importanta pentru mine, deoarece pe 23 martie plec in concediu.

Ca si paranteza ma gandesc serios sa documentez aceasta calatorie (este vorba de Japonia si un piculet de Coreea de Sud) aici intrucat am observat ca de ce plec mai des, cu atat incep sa uit detalii mai mici sau mai mari din vacantele mele (asta ca sa nu zic ca imbatranesc:D), iar amintirile acestea imi sunt una din cele mai pretioase posesii. Am incheiat paranteza.
Si cum stateam eu frumos in varful patului cu piciorul avariat proptit pe o perna ma loveste ideea ca eu nu am cu ce sa ma incalt in vacanta! Ca sa va faceti o idee, sunt tipul ala de persoana care are 1000 de perechi de incaltaminte si totusi nimic adecvat cand are o nevoie anume (apropo pare ca ma indrept in aceeasi directie si in ceea ce priveste gecile).
Asa ca imi aduc aminte de recomandarea unei prietene vis-a-vis de niste espadrile. Hmm.. usoare, destul de joase sa nu imi preseze glezna in caz ca mi se umfla, asta imi cumpar! Caut site-ul cu pricina, il gasesc, aleg cateva modele si aici intervine marea dilema; ce numar imi iau?!


Eu port in general numarul 37 la incaltaminte, insa pe site scrie ca brantul interior are lungimea 24.2 cm la espadrile, 24.1 la slip on si 24 la tenesi si ca este bine sa se pluseze cu 0.5 cm la lungimea talpii.. Mi-am masurat piciorul si am undeva la 23.9 cm. De aici intelegeti dilema mea: sa iau 37 sau 38?


Incep sa intreb in dreapta si in stanga, nu ma lamuresc. Ma mai masor de 20 de ori, raman la fel de nehotarata. Asa ca ma apuc sa caut pe internet reviews, pentru ca toti am invatat ca Google stie tot. Surpriza! abia de gasesc vreo 2-3 articole, dar nimic de ajutor pentru problema mea. Moment de maxima frustrare: chiar nu a scris nimeni despre espadrilele astea?!?


Din fericire fire perseverenta, am insistat si lui nea' Google i s-a facut mila de mine in the end si m-a indreptat catre un post al Federovei, in care era mentionat faptul ca la tenesi a ales 38 (masura sa obisnuita) si i-au fost buni, insa la espadrile, acelasi numar a fost prea mare.
Asa ca mi-am luat inima in dinti si am ales 37 la espadrile si slip-on si 38 la tenesi. Si foarte bine am facut. Imi vin perfect si unii si altii, ba chiar espadrilele sunt un pic largute, desi nu cat sa imi scape din picior.


In alta ordine de idei modelele sunt foarte frumoase si destul de ieftine: espadrilele au fost 43 ron, perechea de slip-on m-a costat 65 ron, iar tenesii 45 ron.
Firma producatoare se numeste Oldcom si isi are sediul in Republica Moldova. La noi in tara nu au magazin fizic din cate am reusit sa-mi dau seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu