duminică, 12 iulie 2015

The travel tag

Tower Bridge - Londra, Anglia

Am vazut un tag interesant pe Sihaya's blog si intrucat vreau sa scriu cat de curand despre ultima mea destinatie de vacanta care a fost foarte dori
ta si neasteptata in acelasi timp, mi-am zis ca acest tag este o buna oportunitate de a sparge gheata.


Zborul intors Tokyo - Roma cu Alitalia
1. Unde ai zburat prima data cu avionul? Paris. Mi-aduc aminte ca eram destul de agitata inainte sa decolez, imi tot ziceam "Gata, asta e! Nu te mai poti razgandi! Nu mai poti sa cobori, au inchis usa!", dar imediat ce am inceput sa rulam pe pista, entuziasmul a luat locul fricii: zburam pentru prima data cu avionul, ieseam prima data din tara si cel mai important aveam sa vad un oras extraordinar si sa particip la un concert la care nu as fi crezut ca ar fi posibil cu doar cateva luni inainte.

Sony Alpha 5100

2. Numeste trei lucruri esentiale pentru tine atunci cand calatoresti.

  • aparat foto - mi-am cumparat acum cateva luni un mirrorless de la Sony care e perfect pentru travel: micut, usor si face poze extraordinare;
  • geanta postas - nici prea mare nici prea mica: e important sa o pot tine pe umar pentru a nu ma incomoda si totodata sa o pot tine in fata astfel incat sa-mi pot supraveghea usor lucrurile;
  • incaltaminte comoda - de obicei vacantele mele se lasa cu mult mers pe jos, prin urmare it's a must.
Tokyo Tower - Tokyo, Japonia

3. Cu cine ai vrea să calatoresti?
Prietenele, dar si mama mea sunt companioni excelenti de vacanta.

Zborul intors Tokyo - Roma cu Alitalia
4. Ce loc din avion preferi: culoar, mijoc, geam?
Clar geam.



5. Cum “pierzi timpul” atunci cand calatoresti?
De obicei imi pun castile, dau drumul la muzica (folosesc telefonul cu modul plane activat sau un mp3 player) si incerc sa adorm sau ma gandesc la ale mele. Ultimul zbor insa a fost long haul, asa ca pe langa dormit si ascultat muzica mi-am petrecut timpul rontaind si butonand telecomanda.

Traditie: cumparatul de brelocuri si magneti

6. Numeste cateva tari prin care ai calatorit.
In ordinea vizitarii: Franta (x2), Bulgaria, Belgia, Olanda, Luxembourg, Cehia, Anglia, Japonia.

Paris, Franta

7. Care dintre acestea a fost preferata ta?
Orasul meu preferat este Paris, iar cum el apartine Frantei.. rezulta ca Franta este castigatoarea. Desi Japonia o urmeaza la milimetru.

Shinkansen (Japan's bullet train) - Gara Shin-Osaka, Japonia

8. Cu ce mijloc de transport iti place sa calatoresti?
Imi place sa calatoresc cu masina pentru ca vezi locurile prin care treci, imi place sa calatoresc cu trenul pentru ca este cel mai safe si imi place sa calatoresc cu avionul pentru ca este rapid.

Panorma Paris din varful turnului Eiffel

9. Numeste un loc unde ai vrea să te intorci, din cele deja vizitate.
M-as reintoarce in toate in afara de Belgia si Luxembourg, in special in Franta si Japonia.

Manneken pis - Bruxelles, Belgia

10. Exista un loc unde nu ai mai vrea sa te intorci?
Belgia si al sau Bruxelles au fost o mare dezamagire.

Toro (lanterna) la Templul Fushimi Iniari Taisha - Kyoto, Japonia

11. Ai ceva patanii interesante din categoria “m-am pierdut”?
In Japonia era sa o "pierdem" pe o prietena pe drumul intors Kyoto - Osaka: s-au inchis usile trenului fix inainte sa apuce sa urce si ea.

Mancare coreeana in Korea Town - Tokyo, Japonia

12. Unde ai calatori special pentru mancare?
Nu sunt atat de gurmanda incat sa fac o calatorie special pentru mancare, insa daca trebuie sa aleg neaparat: Coreea de Sud si Japonia.

Iasi, Romania

13. Care este urmatoarea ta destinatie?
Din tara: nordul Moldovei si Bucovina, la sfarsitul acestei luni.
Strainatate: sper ca Roma la sfarsitul anului.

Harta obiective Londra

14. Cum iti place să iti structurezi calatoria?
Pin-uiesc informatii pe Pinterest, imi fac o harta personalizata pe Google Maps cu obiective si alte puncte de interes si un Excel pe Drive cu preturi la obiective, program zilnic si alte detalii.

Piata de Craciun - Praga, Cehia

15. Pe cine provoci?
Orice se simte melancolic fata de vacantele trecute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu