sâmbătă, 25 aprilie 2015

Top 10 produse de care nu ma pot lipsi!


Mi-a venit ideea de a scrie acest post dupa ce am vazut cat am fost dispusa sa dau pe.. un simplu demachiant. Astfel, am realizat ca sunt unele produse fara de care nu pot sa 'functionez' si pentru care nu am inlocuitori care sa se ridice la nivelul asteptarilor.

Locul 1 - Lotiunea micelara Bioderma Sensibio: acestea doua din imagine sunt achizitie recenta si imi vor ajunge vreme indelungata. Le-am cumparat din farmacia Sensiblu, iar oferta a fost urmatoarea: 70 ron o sticluta + 70% reducere la a doua. La farmacia Tei am impresia ca o sticluta costa in jur de 50 ron.
Ca si pret este un produs destul de scump, mai ales raportat la ceea ce face, insa consider ca isi merita din plin banii. In plus se consuma destul de greu ceea ce poate veni ca o surpriza avand in vedere ca este lichid. Pentru mine cel putin este indispensabil, hence locul 1.

Locul 2 - Samponul uscat Batiste: se pare ca in ultimul timp s-au produs niste schimbari, pentru ca parul mi se ingrasa mult mai repede decat in trecut. Intrucat nu vreau sa incep sa-l spal in fiecare zi unul din motive fiind faptul ca la varfuri este destul de uscat, in a doua zi recurg la sampon uscat pentru a-l improspata la radacina.
Inainte de Batiste, am incercat diverse alte branduri, insa niciunul nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor. Tot in ultimul timp am avut si mici probleme cu dermatita seboreeica pe scalp si tare m-am temut sa nu fie samponul uscat de vina. Observand insa schimbarile per ansamblu am ajuns la concluzia ca probabilitatea este destul de mica. In imagine: Batiste Blush care este pe terminate si 'inlocuitorul' Tropical. Ambele dati am vrut sa-mi iau Original, insa nu il aveau la Sensiblu-ul la care am fost eu.

Locul 3 - Rimelul Maybelline the Colossal Volume Express: este ciudat sa includ un rimel intr-un astfel de top avand in vedere cate optiuni exista pe piata, insa oricate am incercat mereu m-am intors la acesta. In plus i-am simtit lipsa acut cat timp mi-a lipsit din portfard.

Locul 4 - Mario Badescu Hyaluronic Day Cream: problema mea cea mai mare este ca am tenul mixt spre uscat, insa urasc cremele foarte hidratante care ma lasa cu o pelicula grasa pe ten dupa aplicare. Hyaluronic day Cream este combinatia perfecta de hidratare si non-greasy. Cred ca acesta este al 5-lea borcanas al meu. Cu toate acestea, in ultimul timp pare ca nici aceata crema nu mai reuseste sa faca fata 'uscaciunii' tenului meu, treaba care ma cam ingrijoreaza:(.

Locul 5 - Too Faced Shadow Insurance: multa lume pare sa fie de acord ca batalia cea mare in lumea primerelor de ochi se da intre Urban Decay Primer Potion si Too Faced Shadow Insurance. Intrucat iubesc din suflet brandul Urban Decay, mi-am dorit sa fac parte din team UDPP. Well.. n-a fost sa fie, nu fac casa buna deloc cu acesta asa ca am hotarat sa-i dau o sansa 'rivalului'. Astfel, am descoperit ca fac parte din cealalta categorie: team TFSI.

Locul 6 - ELF Eyebrow kit: este a doua cutiuta - prima nu am terminat-o, doar ca era nuanta Light si trebuia sa amestec putin fard negru in ceara pentru a aduce produsul la nuanta sprancenelor mele. De atata uzaj, gemuletul de la cutiuta din imagine s-a desprins, ceea ce ma cam incomodeaza cand trebuie sa iau produsul cu mine in calatorii.

Locul 7 - ELF HD powder: este a doua sau a treia cutiuta, nu mai tin minte exact si este si aceasta pe terminate. Nuf said!

Locul 8 - Paleta Urban Decay Naked: cand am cumparat-o am fost foarte indoita, pentru ca prefer in general fardurile colorate (nu neon verde va dati seama, dar in general mai colorate), iar Naked numai o paleta cu astfel de farduri nu era. Cu toate acestea, nu intodeauna ceea ce iti sare in ochi si favorizezi e si ceea ce porti si fix aceasta e situatia cu Naked. Este paleta pe care o folosesc in fiecare zi, ba chiar in ultimul timp a trebuit sa ma fortez sa mai pun mana si pe altele. De asemenea este paleta la care cred ca voi atinge pan-ul unui fard pentru prima data si aici vorbesc despre nuanta Naked pe care o folosesc deseori ca baza.

Locul 9 - Creioanele Holika Holika Jewel-light Waterproof: sunt creioanele care 'stau' cel mai bine pe pleoapele mele, batandu-le si pe cele de la Urban Decay. Pe cel negru l-am incercat pe waterline zilelel trecute si am ramas socata sa vad ca la sfarsitul zilei mai aveam urme de creion pentru ca mie nu-mi sta absolut nimic pe waterline, nici chiar cand fixez cu fard.

Locul 10 - Fixativul Nivea: nu m-am aventurat foarte mult pe piata fixativelor, in principiu pentru ca cel de la Nivea este perfect pentru ce-mi trebuie mie: fixare fara sa-mi incarce parul. Il reachizitionez de ani de zile.

Mentiune speciala: CHI Silk Infusion, care nu imi lipseste din casa si care face echipa cu Tangle Teezer pentru a-mi descurca parul dupa baie. In plus imi hidrateaza varfurile fara a le naclai - yep am o mare problema cu asta atat in ceea ce priveste parul, cat si tenul.

Si cam aceasta este lista mea.. Voi ce produse considerati ca va sunt indispensabile?!

Un comentariu:

  1. marinescumariav25 aprilie 2015, 20:53

    Daca ai nevoie de o crema hidratanta dar care nu lasa tenul incarcat, sau cu senzatia de pelicula grasa pe fata, poti incercat cu incredere noua crema de la Nivea, am scris eu despre ea aici, daca te intereseaza: http://mandmakeup.blogspot.ro/2015/04/review-noua-crema-nivea-care.html
    In momentul de fata ea imi este indispensabila!

    RăspundețiȘtergere