miercuri, 15 aprilie 2015

Sa aruncam o privire: Smashbox "Click you're it"


Cu toate ca am cam de multicel aceasta paleta nu am utilizat-o, principalele vinovate fiind Urban Decay "Naked" si "Dangerous" pe care le folosesc efectiv in fiecare zi (in special "Naked"). In plus dimensiunile sale ceva mai generoase m-au facut sa o uit pe fundul sertarului cu farduri. Recent, dupa o reorganizare a spatiului, am hotarat ca este cazul sa o scot de la naftalina.

"Click you're it" a fost lansata in 2011 ca parte din colectia de sarbatori a celor de la Smashbox. Pretul ei la vremea respectiva se invartea in jurul a 48-49$, insa eu am profitat de o oferta strawberrynet si astfel am scos din portofel doar vreo 20+ $, daca imi amintesc bine. Quite a deal!


Contine 15 farduri pudra si 5 farduri crema ce pot fi folosite ca eyeliner sau baza. Teoretic ar fi trebuit sa contina si un mini-primer, insa paleta mea nu a venit cu acesta. Avand in vedere reducerea de pret nu ma pot plange si in plus nici nu folosesc primer-urile incluse, deci nici o dezamagire din punctul asta de vedere.


Capacul adaposteste pe langa oglinda si 3 cartonase cu sugestii de look-uri (fata-verso) ce se pot realiza cu aceasta paleta. Ideea mi se pare interesanta cel putin.



Initial voiam sa includ si swatch-uri, dar noul aparat se pare ca este prea inteligent pentru mine (ar fi o idee sa citesc si eu ca omul manualul de utilizare, dar meah..) si inca nu m-am prins cum sa 'focusez' manual in modul macro cu o singura mana:)). Asa ca va las cu poze up-close ale fardurilor.. :D.
Daca insa se gasesc doritori de swatch-uri, anuntati-ma printr-un comment si aranjez o noua batalie cu micul mirrorless, batalie pe care intentionez sa o castig de aceasta data:).




***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu