sâmbătă, 18 aprilie 2015

Mini haul Coastal Scents


   Saptamana trecut am aruncat o privire fugara pe cateva magazine online si am si pus de 2 comenzi (ce nu pot fi iepurasul meu personal?!:D). Una a sosit deja si contine in mare parte produse Coastal Scents.

Coastal Scents BR-250 & BR-C-N08

Mai inainte de toate mi-am luat o noua pensula Pro Blending Fluff - BR-250. Mai am doua la fel pe care le-am comandat din State pentru ca la vremea respectiva nu gaseai Coastal Scents in Romania. Umbla vorba ca aceasta pensula ar fi un dupe foarte bun dupa celebra M.A.C 217, insa cum nu o detin pe cea din urma, nu pot baga mana in foc ca asa este. Sunt situatii cand mai ca mi-as dori sa fie o idee mai moale, insa per total e o pensula extraordinara raportat la pret; nu trece zi fara sa o folosesc, de fapt aproape ca o utilizez exclusiv pe ea pentru machiajul ochilor, doar ocazional apelez si la alta pensula. Acesta e si motivul pentru care mi-am mai comandat una.
Intrucat niciodata nu pot sa ai destule pensule pentru blending mi-am luat si Classic Blender Crease Natural - BR-C-N08. Am folosit-o o singura data pana acum asa ca nu am multe de spus despre ea. Poate doar faptul ca tot BR-250 ramane preferata mea.


Imi doream de ceva vreme sa pun mana pe niste brush guards, in special pentru Blending Fluff care fiind din par natural de capra are tendinta sa se mai 'zbarleasca' dupa spalare. Acestea au costat 20ron, si sunt de la Cosmetic Style. Sunt destul de sigura ca le-as fi gasit mai ieftin pe ebay, dar am considerat ca nu merita asteptarea - stiti probabil cum e cand ti se pun piticii pe creier ca vrei si vrei acum..
Setul contine 10 bucati: 5 pentru pensule mai mari ca cele de fata si 5 pentru pensule mai subtiri ca cele de ochi.


Eu le-am luat in special pentru a le folosi atunci cand imi pun la uscat pensulele, insa probabil ca le voi utiliza si pentru protejarea lor atunci cand calatoresc. Lungimea unei astfel de folii protectoare este destul de mare asa ca le-am taiat in doua pe cele pentru pensulele de fata, iar pe cele mici chiar si in trei. Ca sa va faceti o idee..


Si cum tot se cam impunea o baita pentru pensulele mele, pe care o amanasem cam multisor, am si pus la treaba aceste folii.



Cum in ultimul timp au inceput sa-mi umble ochii iar dupa palete, acestea fiind produsul meu favorit de make-up nu e de mirare ca atentia mi-a fost capturata de Coastal Scents Revealed 2 care mi-a cam batut apropo catre trio-ul Naked de la Urban Decay. Si pentru ca nu plec niciodata la cumparaturi fara sa ma documentez.. se pare ca nu mi-ar fi batut apropo degeaba! Umbla vorba in targ ca Revealed 2 ar fi fost foarte 'inspirata' de Naked 2 si 3. Din pacate detin doar Naked Original asa ca nu pot face o comparatie side to side, insa o sa scriu o postare detaliata avand ca subiect aceasta paleta pentru cei interesati.


Ultimul maruntis din comanda a fost o ascutitoare. Cea pe care o aveam era un dezastru, iar cand trebuia sa ascut un creion de ochi puteam din capul locului sa imi iau adio de la cel putin un cm din el. Aceasta noua este chiar foarte buna, in plus este usor de curatat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu