duminică, 12 aprilie 2015

I'm back!!


   Dupa o perioada destul de indelungata in care am postat din Paste in Craciun dupa care m-am oprit de tot, pot spune ca m-am intors! ;)
In ultimul an serviciul, diverse alte prioritati si chiar un entuziasm cumva diminuat vis-a-vis de make-up (nu ma intelegeti gresit interesul n-a disparut; doar ca ajunsesem la o oarecare saturatie de produse, saturatie de care ajunsesem sa fiu chiar mandra in timp ce portofelul meu rasufla usurat) m-au facut sa neglijez grav blogul.
Recent insa si parca pe nesimtite am reinceput sa devin interesata de noi produse si all in all sa revin in circuit. Sper sa ma tina aceasta pasa pentru ca in acest moment sunt destul de prinsa intre master si job si stresata de ambele:)). Prin urmare reintoarcerea la scris pe blog o sa fie si una din modalitatile mele de relaxare.

Sa ne citim curand zic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu