duminică, 12 aprilie 2015

Green.. oh so green!


   De curand am profitat de o serie de reduceri si mi-am marit colectia de oje cu inca 4 surate. Prima incercata este superbul neon verde de mai sus (care se lasa foarte greu pozat i might add) marca China Glaze. Nuanta se numeste "I'm with the lifeguard" si nu este chiar noua: face parte din colectia Summer Neons 2012.

China Glaze "I'm with the lifeguard"

Pozele sunt facute la 2 sau 3 zile de la aplicare asa ca daca va uitati cu mare atentie puteti observa a very minor tip wearing. Am folosit ca si baza Orly Top 2 Bottom, iar ca top coat nimic pentru ca oja are un finish satinato-mat (daca il pot descrie astfel) pe care nu m-a lasat inima sa-l 'stric'.
Ca si formula: este destul de apoasa si ai tendinta sa aplici putin mai mult decat trebuie, insa nu este ceva teribil. In plus eu prefer sa am pensula ceva mai incarcata in cazul ei intrucat este prone to streaking. In ceea ce priveste timpul de uscare, acesta este extrem de rapid.
Ce as mai avea de zis este faptul ca, desi in poze poate ca nu pare, in realitate este un verde destul de in your face! ..deh neon. Dar tocmai din acest motiv o ador :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu