miercuri, 16 aprilie 2014

O noua obsesie: earcuffs~


   Nu pot sa spun ca sunt o fana a piercing-urilor, insa din cand in cand parca as vrea o schimbare. Ce faci insa cand nu esti dispusa sa iti faci o noua gaura in ureche pentru a purta un al 3-lea cercel?! Well.. apelezi la earcuffs ofc!

Cateva earcuff-uri comandate de mine si de prietenele mele

Mai mari sau mai mici, cu lant sau fara, earcuff-urile sunt modalitatea idela de a-ti decora urechea, fara a atenta la integritatea ei fizica:)). Nu stiu voi cum sunteti, dar eu una gasesc total neprofitabila perspectiva durerii si chiar a unei posibile infectii pentru satisfacerea unui moft de moment. Yeah i know, i'm a wuss like that:)). Asa ca am imbratisat plina de entuziasm ideea de earcuff!

Sigur, exista si dezavantaje: probabilitatea de a le pierde este mult mai mare, daca faci exces de zel si le fixezi prea bine este posibil sa te doara urechea, nu poti sa le porti decat pe marginea pavilionului. Si ca sa va dau exemple concrete.. pe cand probam a 3-lea bluza in C&A-ul din Promenada mi-am dat seama subit ca nu mai aveam unul din earcuff-urile favorite in ureche. Cine credeti ca era in 4 labe prin cabina de proba in secunda imediat urmatoare?! Yeah, yours truly. Din fericire imi cazuse in fata cabinei si nu in magazin, asa ca l-am gasit.
De atunci imi fixez cu hotarare cuff-urile in ureche, mai ales cand nu am parul prins in coada. Si de obicei este foarte ok, doar ca odata am dat - nu stiu exact cum - cu mana in cercel si sa vezi domne cum s-a revoltat intreaga ureche. Asa ca am inceput sa iau urmatoarea masura de precautie: mut din cand in cand putin cuff-ul intr-o alta pozitie: 2 mm mai sus sau mai jos ca sa nu se mai inroseasca afurisita toata de furie cand ma lovesc din greseala ca zevzeca.


Si pentru ca nu putam sa nu va arat mica mea colectie.. tada!! Este de mentionat totusi ca perechile sunt cercei simpli si nu cuff-uri, insa pentru ca au facut parte din aceeasi comanda i-am inclus si pe ei in poza. In plus, cei cu stelute negre seamana foarte mult cu doua earcuff-uri:D.
Ah si lipseste un cuff cu lant, pe care am uitat sa-l pozez.. incep sa-mi dau seama ca nu m-am pregatit prea bine pentru postarea asta:)).

So.. ce parere aveti de earcuffs? Love them or hate them?:)
Eu una vreau sa-mi cumpar next ceva mai bold, care sa incadreze toata urechea.

4 comentarii:

  1. Nicoleta Alexandra16 aprilie 2014, 08:44

    Imi plac la nebunie, am purtat si eu de cateva ori <3

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept sa-mi maresc colectia, nu inteleg cum i missed out on this pana acum:))

    RăspundețiȘtergere
  3. plioti nicoletta manuela16 aprilie 2014, 14:57

    frumoasa colectie ai!

    RăspundețiȘtergere