duminică, 27 aprilie 2014

Iherb: ultimele 3 comenzi..


N-am mai aterizat de multicel cu un haul pe blog si produsele s-au cam adunat, asa ca am zis sa sparg gheata cu iherb. Si pentru ca vorba multa, saracia omului, sa intram direct in paine zic.

Pentru ca inca ma chinui sa sar in caruta bautorilor de ceai mi-am cumparat ustensilele trebuincioase: doua infuzoare, unul sub forma de cana si unul din metal. As avea de facut o mica observatie: infuzorul de metal l-am vazut in Carturesti la pretul de 28 RON, pe site-ul iherb costa 3,99 $, iar eu l-am luat la oferta cu 1$. Nu ca mi-s afacerista?!

Am cumparat cleanserul NutriBiotic datorita review-urilor pozitive si faptului ca nu l-am gasit pe cel de la Eucerin in stoc. L-am folosit de cateva ori, daaar.. parca nu sunt deosebit de incantata, nici eu nu stiu de ce. O sa incer sa ii mai dau o sansa inainte sa ma intorc la Eucerin.

Cele trei produse Alpha hydrox Neoteric sunt bine cotate pe Beautypedia (acesta fiind principalul motiv pentru care le-am cumparat), in special crema cu retinol. Problema este insa ca tenul meu a considerat-o putin cam mult pentru gustul lui si la prima folosire ceva mai intensa a reactionat prin acnee. Momentan o folosesc doar pe ridurile de expresie si incerc sa-mi trasez un ritual de ingrijire cat de cat echilibrat, insa e greu sa jonglezi cu atatea produse. In plus mi-e frica sa nu imi agasez tenul, obtinand rezultatul invers celui scontat.


Pentru ca din cand in cand nu rezist din a imi mai cumpara cate o pensulica, mi-am luat si un kabuki retractabil de la ecotools si pensula de buze tot retractabila de la Real Techniques.


Ca tot vorbeam de pensule ceva mai sus.. ultima comanda a inclus inca trei, de data asta de la Bdellium tools, ain't they cute?:)) La prima 'pipaire' par foarte soft si cred ca o sa ne intelegem tare bine.


Tot printre produsele din ultima comanda, pe care de altfel am primit-o acum cateva zile, se inumara primerul de fata de la elf pe care abia astept sa-l testez, o sticluta de stevia pentru nasa mea, un balsam Sierra bees cu menta sa am de backup si uleiul de migdale de la Now solutions - de fapt am comandat doua, unul pentru mine si unul pentru mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu