luni, 14 aprilie 2014

Cum imi depozitez eu cosmeticele..


   Am postarea asta in minte de o groaza de timp, insa am tot amanat-o pana acum din lipsa de timp. Dar pentru ca in vreo doua luni si jumatate schimb chiria si implicit imi voi reorganiza cosmeticele, am zis ca este timpul sa ma mobilizez si sa va arat cum mi-am depozitat eu produsele in ultimul an de zile. Va fi un post picture heavey, sa nu ziceti ca nu v-am avertizat. Apasati link-ul de <Read more> pe riscul vostru.
Glumesc.. si nu prea:))



Sa incepem cu raftul de sus.. in extrema dreapta imi tin pensulele: cele de ochi intr-un yunomi de la un set de ceai primit cadou, iar cele de fata intr-o cutie de metal simpatica pe care am cumparat-o din Kaufland daca mai tin bine minte. In spatele lor mi-am 'pitit' fixativul, Nivea Styling Spray, a forever favorite.
In compartimentul deschis al cutiutei verzi imi tin de obicei bb cream-ul, precum si o lotiune de corp, pila de unghii, penseta, iar in sertarase lentilele de contact. Cutia este din Coreea si am cumparat-o online. In fata sa sta un serbet de corp de la Sabon pe care tot ma chinui sa-l termin de ceva timp, iar langa, un ursulache de la Yves Rocher. Borcanasul cu pisic este o crema de maini de la The Face Shop care nu imi place in mod deosebit. Dar cum am cumparat-o exclusiv pentru ambalaj, nici nu ma plang:)).


Urmeaza cateva produse marca Sabon si o crema de fata Anew de la Avon, precum si o mica figurina cu una din multele mele obsesii, turnul Eiffel. Micul 'cupcake' este de fapt un blush Etude House pe care nu prea l-am folosit, dar care este absolut adorabil. Don't judge me si voi cumparati cosmetice pentru ambalajele dragute in care sunt comercializate! ..nu?!:))


Ne mutam un pic mai la stanga si ajungem la colectia de parfumuri. Stiu ca nu e bine sa le tin asa expuse (din aceasta cauza incerc sa stau cat mai mult cu draperiile trase), dar pe de alta parte vreau si sa ma bucur de frumusetea sticlutelor. Favoritele mele in acest moment sunt Christian Lacroix Rouge de la Avon, Nina de la Nina Ricci si Comme une Evidence de la Yves Rocher.


In cutiuta verde (provenienta tot Coreea de Sud via online) imi tin creioanele de ochi, de buze si mascara: in compartimentul din stanga am Essence, MUA si Nyx, iar in dreapta Urban Decay. In spate sunt rimeluri si vreo doua concealere.


In cutia de carton (Bamboo, daca nu  ma insel?) pe care stau parfumurile tin produse mini, mostre sau orice altceva ce este destul de micut si de usor pentru travel.


Sub raft nu am foarte multe lucruri deoarece accesul la ele este incomod: in cutia cu doua compartimente in forma de mar imi tin mostrele la pliculete si paletele Sleek care incap la fix, iar in spate stau ascunse solutia pentru lentilele de contact si un parfum Come une Evidence de backup. 'Oul' contine un ulei de curatare pentru puncte negre si abia astept sa-l consum pentru a folosi ambalajul ca mini vaza sau.. idk what else:))  - partea galbena se poate detasa.


Tot sub raft tin si cateva parfumuri pe care nu le folosesc atat de des, precum si o crema de maini de la Etude House pe care da, am cumparat-o pentru recipientul in forma de bufnita:D. Cupcake-ul este o 'felicitare' handmade pe care am primit-o de la o prietena draga, de ziua mea.


Ceasca este un cadou recent (am o slabiciune pentru cioburi and my friends know this), iar pentru moment o folosesc pentru a-mi tine bijuteriile de argint pe care le port cel mai des. In cutia ei, stau frumos ceasurile.


Sa trecem la sertare.. primul contine toate produsele mele de ingrijire. Pentru compartimentare am folosit un set de cutii luat din Ikea. Nu este chiar ideal, deoarece acestea au fermoar pe fund, insa servesc scopului destul de bine.


Cutia mare este destinata demachierii si contine: demachiant bifazic si simplu, betisoare de urechi, discuri demachiante, toner, servetele pentru ochelari, elastice de par etc. Solutia micelara Sensibio de la Bioderma o pastrez sus deoarece nu incape 'in picioare' in sertar. Culcata nu imi place sa o tin, deoarece o folosesc foarte des, iar in ipoteza in care nu as inchide bine recipientul vreodata ar rezulta un mic dezastru:)).


In urmatoarea cutie imi tin exfoliantul de la Paula's Choice, antiperspirantul si un spray pentru protectie termica de la Kallos achizitionat recent, plus crema de fata preferata de la Mario Badescu.


Urmeaza o cutie si mai mica din set in care mi-am depozitat creme de fata, seruri, tratamente si un spatiu 'liber' unde am un mini set de ingrijire de la Etude House, cateva mostre pe care mi-am propus sa le termin si alte cateva produse pe care nu le folosesc atat de des si pe care le-am indesat in spate.


In sertarul numarul 2 sunt produsele destinate exclusiv machiajului. In stanga stau la loc de cinste paletele: in fata cele mai des utilizate, iar in spatele cele dupa care intind mana mai rar.


Printe paletele cu farduri se strecoara si cateva blushuri sau iluminatoare, distribuite astfel inca sa ma folosesc de spatiu la maxim.


In partea stanga a sertarului regasim o noua cutie din setul de la Ikea in care imi tin produsele pentru buze si un cos de la Sabon in care am depozitat produse mici de make-up precum kit-ul de sprancene, farduri mono, blush-uri, corectoare etc. In spate sunt cateva cutii de parfumuri pe care inca nu m-am indurat sa le arunc.


Sertarul numarul 3 este dedicat in mare parte unghiilor. In partea dreapta am cateva lucrusoare random, ustensile pentru unghiute, precum si un portfard plin ochi cu medicamente: se pare ca am facut exces de zel ultima data cand am fost racita.


Partea fun a sertarului insa este cea stanga, unde imi tin ojele. Cutia de lemn este ambalajul de la setul de ceai amintit anterior (cel de la care am luat un yunomi pentru pensule) si in ea am depozitat majoritatea ojelor, asezate frumos dupa producator. Cele mai multe sunt Flormar, apoi Golden Rose, Rimmel, cateva MUA, doua Etude House si cateva random ce n-au surate. In afara cutiei stau 'pretioasele' mele aka O.P.I-urile, China Glaze, Orly si Zoya. In cutia de carton din spate sunt tot lacuri O.P.I, cele pe care nu le folosesc asa de des in acest moment si pe care incerc sa le feresc cum pot de caldura si lumina.


Ultimul sertar este mai tehnologie-oriented si in el imi tin uscatorul de par si placa, tableta, aparatul foto precum si o tona de cabluri. Ondulatorul il adapostesc in dulap, in cutia sa, deoarece il folosesc foarte rar.


Iar pentru ca pe corpul cu sertare nu am mai avut loc, bijuteriile le tin separat pe o masuta: cele folosite cel mai rar sunt in 'cartea' mare de la Sabon, cele 'oarecum' folosite sunt in cea mica, iar cele pe care le port foarte des, le tin la vedere.


Sub masuta imi tin gelurile de dus care asteapta cumintele sa fie folosite si nuantatorul violet cu ajutorul caruia imi mentin parul ombre (varfuri magenta, culoare naturala la radacina) fara a-l deteliora. Acestuia din urma o sa-i fac un review cat de curand.

Siii.. am ajuns la finalul postarii! Daca ati avut rabdare sa cititi tot, meritati clar o prajiturica.
Iar pentru ca sunt curioasa tare.. voi cum va depozitati cosmeticele? Sau cum v-ati dori sa le organizati?

Eu una visez la corpuri albe cu sertare multe, multe, pline de separatoare. Si la un vanity table in adevaratul sens al cuvantului. Insa pana cand voi reusi sa-mi indeplinesc visul, suspin in continuare la videourile de tip <room tour> sau <makeup storage> ale feteleor de pe Youtube:).


3 comentarii:

  1. Ohhh,turnul Eiffel...il ador!
    Imi doresc si eu unul:D

    http://descude.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau acum ca nu mi-am cumparat si eu mai multe.. sau unul mai mare:)

    RăspundețiȘtergere