sâmbătă, 1 martie 2014

Urban Decay's Black Market + bonus: Rockstar



Black Market face parte din colectia de Craciun lansata anul acesta de Urban Decay si contine 6 creioane 24/7 Glide-On in varianta travel size. O singura nuanta face parte din linia permanenta (Desperation) si poate fi achizionata si in afara setului, restul de 5 fiind limited edition. 
Oricate laude am auzit si am citit la adresa creioanelor Urban Decay, de fiecare data am dat inapoi in fata pretului (incepand de la 20$/buc). Cat de bune sa fie sa justifice un astfel de pret?! Ei bine acum am aflat.. Si intr-adevar sunt bune. Foarte bune! Insa tot mi se par scumpe, mai ales daca poti sa gasesti un inlocuitor convenabil, in cazul meu creioanele waterproof de la Essence. Dar asta nu inseamana ca imi pare rau ca le-am achizitionat. Not even a bit!


Acest set este primul meu contact cu faimoasele creioane de ochi Urban Decay si trebuie sa spun ca nu m-au dezamagit. Sunt cremoase, pot fi smudged usor pentru un efect smokey, insa odata ce set raman la locul lor ore indelungate. Culorile sunt si ele deosebite, deh doar este vorba de Urban Decay, favoritele mele din set fiind Ink si Apathy. Majoritatea nu sunt opace la prima aplicare, dar culoarea este build-able. De cand le-am achizitionat aproape ca mi-am abandonat in totalitate paletele prin sertare.

Am inclus ca bonus in swatch si Rockstar pe care l-am primit la paleta Dangerous si pentru care nu am cuvinte sa descriu cat de mult il ador. Nuanta este absolut s.u.p.e.r.b.a!

Daca va doriti acest set este bine de stiu ca este redus cu 25% pe beautybay. Acum imi pare rau ca mi l-am luat de Craciun si n-am mai asteptat putin..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu