duminică, 2 martie 2014

[Tag] All time faves

Am 'furat' acest tag de la iguanitza deoarece mi s-a parut interesant si de ajutor atat pentru voi, cat si pentru mine in sensul ca este o ocazie buna sa-mi fac ordine prin preferinte. Asa ca without further ado sa trecem la intrebari.

1. Care este crema preferata de fata? De ce?
Inca sunt in cutarea cremei perfecte, insa deocamdata cea care se apropie cel mai mult de aceasta pozitie este Mario Badescu Hyaluronic Day Cream. Are ea cateva minusuri (de ex. lipsa SPF-ului, acidul hyaluronic este la sfarsitul listei de ingrediente), dar per total sunt multumita de ea si am cumparat-o pentru a 3-a oara chiar. De ce? Pentru ca atunci cand tenul meu este extrem de uscat si nu ma mai inteleg de nici o culoare cu el, stiu ca ma pot baza pe aceasta crema pentru a-l aduce la sentimente mai bune. In plus intra repede in piele si nu lasa in urma o pelicula grasa, lucru foarte important pentru mine.

2. Care este rujul/gloss-ul tau preferat?
Nu sunt o impatimita a rujurilor sau a gloss-urilor, abia de curand mi-am incropit o mica colectie de nuante, insa mi-a placut foarte mult Essence All about cupcake. Dovada ca mai am foarte putin din el si curand va trebui sa mi-l cumpar din nou. Imi place pentru ca este acel tip de rozaliu care se potriveste la orice, perfect pentru zilele in care esti nehotarata sau ti-e prea lene sa scormonesti prin zecile de rujuri pentru o nuanta anume.

3. Buzele au nevoie de ingrijire, de hidratare - care este balsamul de buze care face minuni?
Cu ani in urma nu imi lipseau chapstick-urile Avon Care din casa. Erau salvarea mea ori de cate ori imi simteam buzele uscate. Le-am inlocuit acum cu Madre Bees si Yves Rocher, insa sa fiu sincera nu mi se pare ca sunt de ajuns.. parca m-as intoarce la cele de la Avon.

4. O linie perfecta cu un eyeliner negru este reusita daca avem unealta potrivita - care este tusul de ochi preferat?
In acest moment prefer creioanele pentru conturarea ochilor deoarece pot fi smudged foarte usor, iar aici o sa zic Urban Decay 24/7 eyeliners - ah cum ard de nerabdare sa pun mana pe Perversion.

5. Care este rimelul care te-a impresionat si pe care l-ai recumpara mereu?
Ca si in cazul cremei de fata, inca sunt in cautarea acelui <The one> in materie de mascara. Deocamdata raspunsul meu este The Colossal de la Maybelline. Am genele destul de lungi si de obicei pana ajung sa le imbrac in rimel de la radacina la varf reusesc si sa le lipsesc intre ele intr-un mare fel. Cu Colossal nu prea mi se intampla asta, imi plus ador volumul pe care mi-l da.

6. Care este produsul de par care face minuni?
Acum cativa ani as fi zis masca de par Planet Spa cu minerale din Marea Moarta de la Avon. Dar pentru ca este din ce in ce mai greu de gasit si pentru ca n-o mai folosesc nici eu de ceva timp, o sa nominalizez Chi Silk Infusion, produs ce nu lipseste din rutina mea de ingrijire a parului.

7. Care este parfumul tau preferat?
Greu, greu, foarte greu mai ales ca tocmai am trecut printr-o perioada in care am cumparat parfumuri fara masura. Totusi cred ca primul loc in inima mea il detine Comme une Evidence de la Yves Rocher. The runners up ar fi Chanel Mademoiselle, Christian Lacroix Rouge de la Avon si poooate Nina de la Nina Ricci.

8. Ai o oja preferata in acest moment?
O alta intrebare grea. Sincer.. nu cred, imi plac prea multe. Poate Farmasi 031 sa se apropie de acest statut? Hmm.. Insa am o to-go nailpolish si anume OPI Gouda Gouda Two Shoes.

9. Care este produsul preferat pentru hidratarea corpului?
Hidratarea corpului, uite un departament in care nu prea activez, in principiu datorita faptului ca sunt foarte lazy de la natura. Totusi, in rarele momente in care nu mi-e lene sa ma cremuiesc dupa dus, prefer produsele care intra repede in piele si nu lasa urme uleioase sau lipicioase ca serbeturile de corp de la Sabon.

10. Ai vrun gel de dus preferat?
Desi imi place sa experimentez in ceea ce priveste gelurile de dus, din baie nu-mi lipseste uleiul de dus de la Sabon. Am grija mereu sa nu raman fara backup la acesta.

11. Care este primerul/baza de fard care te-a impresionat?
Nu pot sa zic ca m-a impresionat, insa primerul din colectia Essential de la elf este o constanta in trusa mea de make-up. Am testat si alte baze de fard inclusiv Urban Decay Primer Potion, dar fara rezultate. Asta ca dovada ca nu orice este mai scump este si potrivit pentru tine.

12. Care este fondul de ten preferat?
In acest moment: Missha Perfect Cover BB Cream. O alta iubire este Skin79, cea cu ambalaj hot pink (mereu ii uit denumirea, ceva cu triple B..), pe care tocmai ce mi-am comandat-o si pe care o astept cu nerabdare - cred ca a ajuns deja in tara, asa ca saptamana viitoare voi putea sa o ridic de la posta.

13. Acum ca am discutat despre produsele de machiaj, e timpul sa trecem la partea de demachiere. Care este demachiantul tau preferat?
Asta este o intrebare usoara, iar raspunsul este Bioderma Sensibio H2O pentru ten si un demachiant bifazic pentru ochi (Balea sau Yves Rocher). Dupa ce ma demachiez, imi spal fata cu Eucerin Gentle Hydrating Cleanser pentru a indeparta si ultimele urme de machiaj.

14. Care sunt site-urile de unde iti cumperi produse cosmetice cu incredere?
Avand in vedere ca sunt o fana infocata a shoppingului online..
Romania: carespot, makeup-shop, cosmetic-style, eyeslipsface, mya-shop, e-cosmetic.
Strainatate: beautybay, strawberry, iherb, gmarket, ebay, coastalscents, bhcosmetics.

1. Care este crema de față preferată? De ce?
1. Care este crema de față preferată? De ce?
1. Care este crema de față preferată? De ce?
1. Care este crema de față preferată? De ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu