marți, 12 noiembrie 2013

Sabon Haul


   Luna trecuta Sabon a oferit o reducere de 40% posesorilor de Royal Passport si in mod evident nu puteam rata ocazia sa nu imi iau cate ceva. Sa vedem ce mai exact..

Uleiul de dus (al carei mare fana sunt!) era pe terminate, asa ca prima pe lista a fost o noua sticluta. Cam regret insa varietatea aleasa si anume Green Valley; am crezut ca va mirosi mai mult a lacramioare decat serbetul din aceeasi gama, dar m-am inselat.
Am ezitat apoi intre sarea de baie si pudra minerala, insa raportul cantitate/pret a inclinat balanta spre cea de-a doua. Am descoperit astfel un produs interesant, pacat ca nu au o foarte mare varietate de miresme, cel putin deocamdata. Eu am optat pentru cu patchuli, lavanda si trandafir.


Si pentru ca nu era ca si cum aveam 4 sapunuri solide care isi asteptau rabdatoare randul sa fie folosite, mi-am mai luat unul cu glicerina. Sunt putin dezamagita insa deoarece parfumul de flori de liliac nu prea se simte:(.

Si pentru ca in mare nu mai aveam nevoie de nimic, mi-am indreptat atentia asupra produselor non-cosmetice. Astfel mi-am luat agenda care este intr-adevar foarte frumoasa si pe care abia azi m-am incumentat sa scriu:)).


Apoi, cum si cu cutii, cutiute, cosulete etc am o obsesie n-am putut sa nu-mi cumpar Antique Book. Am ales varianta mica, pe care eu as clasifica-o ca medie de fapt. Am vazut si cutia mare in magazin si e huge. Asta raportat la dimensiunile obisnuite ale casetelor de acest gen in mod evident.


Restul comenzii sunt mizilicuri: bentita pentru par cu arici - e foarte practica si nu inteleg de ce nu mi-am luat una ages ago, lingurita de lemn pentru pudra minerala si piatra pentru picioare.



4 comentarii:

  1. Doamne, cat de fain arata agenta aceea, pff, chiar ca nu-ti vine sa scrii in ea la cat e de faina! :P


    Sa folosesti totul cu placere!
    VintageLook

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de ele! Chiar scriam ieri ca ma tenteaza aroma Green Valley din descrierea de pe site...dar daca zici ca nu are un miros asa fain.

    RăspundețiȘtergere
  3. ramo_pufuletz21215 noiembrie 2013, 01:24

    sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere