luni, 25 noiembrie 2013

Haul: Sleek & Urban Decay


   Astazi am primit doua din cele sase comenzi plasate in cursul saptamanii trecute. Nu va speriati, nu sunt toate cu cosmetice!:)). Produsele de mai sus au fost achizitionate in timpul nebuniei Black Friday; sa fiu sincera reducerile nu au fost cine stie ce, dar avand in vedere ca oricum planuiam sa le cumpar, au fost bine venite. Pe principiul mai bine mai putin decat nimic:)).

Sa incepem cu Sleek: produsul principal din comanda a fost fardul de obraz trio Lace, cu nuantele: Crochet, Guipure si Chantilly. Nu am fost niciodata a blush kind of girl, prin urmare colectia mea era formata din Rose Gold de la Sleek, Glow de la elf si.. atat! Asadar Lace mi s-a parut optiunea perfecta pentru un plus de varietate. In plus, culorile sunt superbe, iar cantitatea mai mult decat suficienta. Or sa fac si swatch-uri la toate produsele cand o sa prind lumina buna si Canon-ul meu o sa adopte o atitudine adecvata fata de mine. Pana atunci, bare with me:).

Sleek Lace trio bush: Crochet, Guipure si Chantilly

Daca la capitolul blush-uri nu stateam prea bine, va dati seama ca la iluminatoare nici atat. Asa ca produsul cu numarul doi care a aterizat in cos a fost Sleef Glo Face & Body Highlighter in nuanta Peach Shimmer. Imi place faptul ca pot combina benzile colorate pentru a obtine efecte usor diferite.

Sleek Glo Face & Body Highlighter: Peach Shimmer

Incheiem capitolul Sleek cu Face Contour Kit in nuanta Light. Pe langa pudra de contur, acesta contine si un iluminator. Am toate 'materialele' necesare, acum pot sa incep sa ma joc cu umbre si lumini:)).

 Sleek Face Contour Kit: Light

Am cochetat cu ideea de a-mi cumpara paleta Dangerous de la Urban Decay mai bine de un an cred. In sfarsit mi-am indeplinit dorinta si tare bine imi mai pare. Alaturi de ea am aruncat in cos si creionul de buze 24/7 Gline-on in nuanta Wallflower.
Cred ca fiecare impatimita a cosmeticelor are o firma la care tine, pentru mine aceasta poarta numele de Urban Decay. Din pacate, pretul destul de piperat ma impiedica de a ma inconjura cu atatea produse marca UD pe cat mi-as dori.

Ueban Decay The Dangerous Palette

Ca si valoare Naked este peste aceasta paleta: pentru aproximativ 170 ron (atat m-a costat pe beautybay.com) primesti 12 farduri full size, o pensula si un mini primer. In schimb, pentru Dangerous, cele mai mici preturi se invart in jurul cifrei de 100 ron, iar aceasta contine doar 6 farduri, un creion de ochi travel size 24/7 Glide-on si un mini primer in nuanta Greed.
Pe de alta parte paletele intodeauna merita fata de fardurile individuale atunci cand este vorba de Urban Decay. Eu am cumparat Dangerous in principal pentru nuanta Rockstar, pe care am primit-o atat in forma de fard cat si ca creion de ochi.

Urban Decay The Dangerous Palette

2 comentarii: