luni, 11 noiembrie 2013

Ceaiul de la ora 5


   Imi aduc si acum aminte cum in saptamana aceea ploioasa de la sfarsitul lunii septembrie, activitatea cea mai draga mie atunci cand veneam infrigurata de la serviciu era sa-mi fac un ceai fierbinte si sa ma cuibaresc sub pilota.
Nu am fost niciodata o mare bautoare de ceaiuri, de fapt n-am fost o bautoare de ceaiuri punct. Insa frigul, hotararea de a ma hidrata (nici cu consumul de apa nu o duc prea bine) si de a reduce consumul de cola/pepsi m-au facut sa schimb asta. De la o cutie ratacita de ceai de musetel am ajuns in scurt timp sa am o mica colectie.


Twinings Gunpowder Green Tea a fost inceputul. L-am cumparat atrasa fiind de cutiuta sa metalica.


Intrucat sunt inca novice intr-ale ceaiului n-as stii sa va spun daca acesta are un gust mai aparte decat alte ceaiuri din categoria sa. Eu il aleg cand vreau sa beau ceva simplu, fara alte brizbrizuri.


Presimteam ca ma paste raceala asa ca m-am gandit sa o combat printr-o metoda "revolutionara" pentru mine, asa ca mi-am cumparat Teekanne Multivitamin cu 10 vitamine (scuzati blitul, dar alternativa era o poza blurata:D). Sincera sa fiu nu ma prea omor dupa gustul lui, mi se pare ca aduce usor a medicamente sub forma de pastile efervescente. Sau nu stiu.. am eu pitici pe creier, alimentati de cuvantul "multivitamin".


In octombrie este lege ca pe mine sa ma apuce euforia sarbatorilor de iarna. In fiecare an e la fel! Prin urmare, mi-am cumparat ceaiul de mai sus. N-a fost scump, dar chiar si asa regret achizitia: portocala nu se simte, scortisoara abia abia si iar apar piticii mei care imi supun ca are un usor gust de medicament:)).


 
 
Inchei cu Twining Classics Collection care contine cate 5 pliculete din urmatoarele sortimente (unele dintre cele mai apreciate ale brandului as adauga): Prince of Wales, Traditional Afternoon, English Breakfast, Earl Grey si Lady Grey. Favoritul meu este de departe Lady Grey si daca o sa-l gasesc la cutiuta o sa mi-l cumpar negresit. Problema este ca prin supermarket-uri n-am vazut decat Gunpowder Green, English Breakfast si Earl Grey.
 
Voi caror sunteti fidele (in cazul in care beti of course)? Sunt deschisa la recomandari!!:D
 


8 comentarii:

  1. Le-am avut si pe toate. Cu Twining Classics Collection mereu eram nehotarata, nu stiam pe care sa-l aleg :)) Eu beau multe ceaiuri la birou, acasa mai rar..
    E bine ca oferta e mare, acum sunt setata pe ceaiuri cu vanilie! (Scortisoara mi-am luat separat si o folosesc la fiecare ceai/cafea :D)

    RăspundețiȘtergere
  2. noua ni s-a stricat dozatorul de apa la serviciu si dc vreau apa fierbinte trebuie sa pandesc fierbatorul sau sa ma duc alaturi sa-mi iau de acolo. ambele variante sunt la indemana, totusi m-am dat pe cappuccino de la spring:)))
    acum vreau sa caut ceva cu portocale in componenta pentru la iarna:D

    RăspundețiȘtergere
  3. ceai negru, fara zahar, cu lapte. Cred ca cele mai bune ceaiuri baute de mine au fost cele de la Greenfield. Delicioase!

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm n-am incercat pana acum sa pun lapte in ceai, o sa tin minte!
    sar'na de recomandare, n-am mai auzit de Greenfield.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceeasi problema si la mine: stau prost la capitolul hidratare si ceaiuri adun dar nu le prea consum :( preferatele mele sunt tot dintr-un set twinnings, cu niste combinatii exotice. si mai beau cateodata dimineata ceai verde neindulcit. bine ca ai scris de ala de la Fares ca e naspa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. poi ce crezi ca eu n-am rarit-o cu ceaiurile cum s-a facut putin mai cald?! ma straduiesc sa reincep sa beau in acelasi ritm tho:)

    RăspundețiȘtergere
  7. ramo_pufuletz21215 noiembrie 2013, 01:23

    nu am mai caut ceai de mult, inante beiam si trei pe zi ...trebuie sa revin la vechile obiceiuri

    RăspundețiȘtergere
  8. asa si eu, m-am lenevit in ultimul timp, dar ma zbat sa revin la obiceiul de a bea macar unul pe zi:))

    RăspundețiȘtergere