sâmbătă, 12 octombrie 2013

Rasfat marca Sabon


   Produsele Sabon sunt bune, miros si arata absolut incredibil. Cu toate acestea insa, simt ca pretul lor nu este justificat in intregime. Sa zicem ca le clasez la categoria 'more or less overpriced'. Din aceast motiv am cautat sa le achizitionez doar la oferta. Asa ca ori de cate ori au fost reduceri, iar aici ma refer la cele ceva mai substantiale gen 40% off, hop si eu sa-mi refac stocul.


   Aceasta este o comanda mai veche pe care am tot amanat sa o postez (o sa v-o prezint si pe cea de saptamana trecuta cat de curand). Include:
  • Vintage Purse Valentine: prea adorabila ca sa-i pot rezista
  • Cos alge - mediu
  • Ulei de dus - Lavanda
  • Exfoliant - Mosc
  • Pompita argintie pentru uleiul de dus
  • Sapun cu burete vegetal - Lavanda


De sapun nu pot sa spun ca sunt nici incantata, nici dezamagita. Miroase si exfoliaza bine, insa trebuie avut in vedere ca buretele vegetal este destul de aspru; eu il folosesc in special pe picioare si ocazional pe maini, in zona gatului nu ma prea avant de exemplu. Un aspect pe care l-am observat in mod special la acest produs este faptul ca se consuma foarte repede, comparativ cu alte sapunuri.


Si scrub-ul este un produs care se consuma destul de rapid, insa mi-a placut atat de mult incat mi l-am cumparat din nou fara sa stau pe ganduri. Mosc-ul insa nu e chiar pe placul meu, voi reveni la iasomie in viitor.


Dintre toate produsele Sabon pe care le-am incercat pana in prezent, cred ca pot sa afirm linistita ca uleiul de dus este favoritul meu: miroase sublim, imi lasa pielea catifelata dupa fiecare baie, iar cantitatea este generoasa. Contine un amestec de ulei de masline, jojoba si avocado si este imbogatit cu Omega 3, 6, 7, 9 si vitaminele A, E. In plus, pentru cine este interesat: nu contine parabeni sau S.L.S (sodium lauryl sulfate).
In ciuda denumirii care ar putea induce in eroare, produsul nu este absolut deloc uleios si nu se comporta altfel decat un gel de dus obisnuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu