joi, 10 octombrie 2013

Bunatati de la Aseyda


  Poate va amintiti ca in postul trecut spuneam ca am delegat o prietena sa-mi ia cateva produse de la standul Aseyda, stand pe care eu il ratasem cand am fost la Cosmetics Beauty Hair. Din pacate, sapunul de lacramioare pe care mi-l doream in mod deosebit nu l-a mai gasit, insa tot mi-a luat cate ceva:
  • Sapun cu fructe de padure presat la rece (110g)
  • Sapun cu glicerina si fulgi de ovaz (100g)
  • Bulgare efervescent cu ceai verde (95g)
Sapunurile inca nu le-am incercat, asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea asupra lor, insa bulgarele l-am folosit chiar din prima seara. S-a topit rapid lasand in urma frunzulize plutitoare de Camelia sinensis (planta din care se obtine ceaiul verde) si un miros placut, relaxant, care a pus stapanire pe baie mai mult de o ora. Acum imi pare rau ca nu mi-am cumparat decat unul, dar deh asta e. O sa imi iau de pe site, dar asta numai cand o sa pot sa-mi justific o cheltuiala de 100 ron pe produse pentru baie - ultima data cand m-am uitat aveau comanda minima 100 ron. Din pacate asta nu se va intampla prea curand, deoarece am mai multe sapunuri si geluri de dus in asteptare, spre a fi folosite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu