sâmbătă, 28 septembrie 2013

[Review] Maybelline Color 24hr Tattoo - 05 Eternal Gold


   De fiecare data cand zic ca revin in forta, nu stiu cum se intampla ca apare ceva care ma tine departe de blog cateva saptamani bune. Asa ca acum n-o sa mai spun nimic. O sa merg pe principiul "tace si le face"!
Si pentru ca veni vorba de facut, astazi am pentru voi un review la unul din celebrele 24hr tattoos, care sa fiu sincera m-a dezamagit. Big time. Imediat o sa aflati si de ce.


Tattoo-ul meu este in nuanta 05 - Eternal Gold, un auriu foarte frumos si l-am luat din DM. Cred ca am dat in jur de 30-35 ron pe el, nu mai tin minte exact. Il am de mai mult de o luna si pana in prezent nu da semne ca s-a intarit si nici nu s-a strans pe la margini. Borcanasul in care este depozitat produsul pare destul de solid si este placut vederii. Eticheta corespunde nuantei si in plus aceasta este trecuta pe ea, iar 'fundul' este transparent asa ca oricum ai tine fardul n-ai cum sa incurci culorile. Asta in cazul in care detii mai multe bien sur.


Acum despre produsul in sine.. asa cum am mai spus 05 - Eternal Gold este un frumos auriu metalizat. Fardul se intinde usor pe pleoapa si se blend-uieste fara probleme - eu cam evit fardurile cremoase tocmai de frica unui blending dificil care m-ar face sa-mi pierd rabdarea. Toate bune si frumoase pana acum, insa am ajuns si la buba mea: rezistenta!
De cand au aparut pentru prima data in SUA (adica acum mai bine de un an si ceva) Maybelline Color 24hr Tattoos au facut furori. Toata lumea le lauda ca sunt deosebit de rezistente, deseori fiind comparate cu MAC Paint Pots. Comparativ cu America, in Europa nu au fost lansate toate nuantele, iar denumirile le-au fost schimbate. Eu tare ma tem ca le-a fost schimbata si formula. Sau poate sunt eu ghinionista pentru ca pur si simplu nu pot sa scot mai mult de 2-4 ore de purtare fara creasing. Am incercat orice: simplu, cu fard mat deasupra, cu primer. Nimic! Nu mai zic ca dupa 8h pe pleoapele mele este un adevarat dezastru. Ma tenteaza foarte mult sa-mi iau unul din SUA pentru comparatie, ba chiar am avut cateva tentative, dar de fiecare data am renuntat din diverse motive.

V-ati cumparat Maybelline Color 24hr Tattoo? Ati intampinat aceleasi probleme ca mine sau din contra chiar va rezista ore in sir? Sunt curioasa de experienta voastra cu acest produs.

2 comentarii:

  1. Hey, tocmai ce ti-am descoperit blogul. Ai intuit corect, in Europa se pare ca s-a lansat alta formula, multa lume s-a plans de rezistenta.
    Eu am permanent taupe, tot din DM luat, si rezista bine cu primer, chiar m-am mirat stiind de problemele cu varianta europeana.

    RăspundețiȘtergere
  2. inca unu lucru deranjat pe langa faptul ca au busit formula este faptul ca noi nu avem nuanta de alb mat care e perfecta ca si base:( oh well..multam ca ai trecut pe aici si te mai astept!:)

    RăspundețiȘtergere