miercuri, 21 august 2013

Oh my.. Thanks! Thanks a Windmillion!

O.P.I Thanks a Windmillion

Thanks a Windmillion este o oja pe care o ochisem de cam multicel, iar acum cateva luni am si intrat in posesia ei. In general imi cumpar ojele O.P.I mult dorite atunci cand prind diverse oferte pentru sa fiu sincera nu vad sensul de a da 50 de ron pe una cand pot sa o iau si cu 30-40 lei. Stiu nu fac chiar cine stie ce afacere, dar shhh! Nu-mi stricati fantezia de deal finder:)).


Thanks a Windmillion face parte din colectia Holland si s-ar putea spune ca aceasta este favorita mea avand in vedere ca dintre cele 8 oje O.P.I pe care le am, 3 apartin Holland. Intrucat nu ma pricep aproape deloc sa descriu culori am sa trec la lucruri mai practice: Thanks este opaca in doua straturi, nu are nici un pic de sidef, apartinand categoriei 'creamy nail polishes', iar pe unghiile mele tine intre 5 si 7 zile, uneori chiar si mai mult. Asta cu baza si top coat bineinteles.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu