luni, 12 august 2013

Iar in aer inca plutea parfumul ei..


  Fie ca este vorba de mancare (in special dulciuri), haine ori make-up, din cand in cand trec printr-o pasa in care cumpar predominant produse dintr-o anumita categorie. Recent, a fost faza parfumurilor..

Yves Rocher: Lilas Mauve, Comme une Evidence Léau, Tendre Jasmin

Am inceput cu Comme une Evidence pe care cred l-as putea mirosi o viata, fara sa ma satur de mireasma sa. Urmaream de ceva vreme sa-l reachizitionez, asa ca am profitat de oferta de pe site prin care cel mai scump produs din cos costa 1 leu pentru o comanda de peste 100 ron - fiind vara, am optat pentru apa de toaleta in defavoarea parfumului.
In cadrul aceleiasi oferte mi-am cumparat si Tendre Jasmin, pe care il ador efectiv. Nu mai zic ca am facut o afacere foarte buna avand in vedere ca acest parfum nu prea beneficiaza de discounturi, iar pretul sau pe site este de 195 ron pentru 50 ml. Il gasiti insa si in varianta de 30 ml, care costa 165 ron.
Un nou pachet, o noua licoare parfumata: Lilas Mauve. De data asta mi-a fost oferita cadou impreuna cu gelul de dus din aceeasi gama, insa recunosc ca acesta a fost principalul motiv pentru care am plasat comanda.

essence: like a walk in the summer rain, like a new love

Atrasa de ambalajele colorate si sticlutele simpatice ale EDT-urilor de la Essence, mi-am cumparat 2 din ele: Like a walk in the summer rain si Like a new love. Pe cel din urma i l-am daruit mamei careia i-a placut mai mult decat mie, insa nici cu primul nu ma inteleg asa bine: ba imi place, ba imi displace (mai mult inclin spre nu, decat spre da din pacate). Pana la urma l-am pastrat, deoarece este singura apa de toaleta din gama care nu contine vanilie (da, sunt una din putinele persoane care pur si simplu nu sufera vanilia).

essence: like a walk in the summer rain, like a new love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu