duminică, 12 mai 2013

Comanda Gmarket: 16-17 mai 2013


 Deoarece nu imi permit sa aloc foarte mult timp acestei postari, o sa ating punctele importante cat mai pe scurt.

Asa cum am anuntat in prealabil, voi plasa o comanda Gmarket pe 16-17 mai, la care veti putea participa si voi (aka veti putea comanda prin intermediul meu). Din mai multe considerente (printre care faptul ca este prima data cand fac acest lucru, lipsa de timp, felul in care gmarket calculeaza transportul etc) am ales sa realizez o lista de produse din care va puteti alege ce doriti. Aceasta lista o puteti gasi pe fb-ul blogului sau mai simplu, dati click aici! Mi-as fi dorit ca produsele ce pot fi cumparate sa fie mai variate, dar din pacate nu am avut timpul necesar pentru asta. Insa daca va doriti un produs anume si acesta nu se gaseste pe lista mea de <to buy> puteti sa-mi dati mail sa ma intrebati de el si este foarte posibil ca acesta sa fie inclus in comanda.
Trebuie sa stiti ca pretul afisat pentru fiecare produs in parte este cel final, adica include transportul pana in Romania. Daca locuiti in Bucuresti sau Targoviste ne putem intalni sa va dau produsele, daca nu, va trebui sa mai platiti in plus 5 lei transportul prin posta romana pana la voi. In caz ca pachetul este greu (peste 1kg) este posibil ca transportul prin posta sa mai coste 1-3 lei in plus.
Odata ce va alegeti ce produse vreti sa cumparati, imi dati un mail cu acestea la miss.overspender@yahoo.ro. Optional puteti lasa si un comment la aceasta postare prin care sa ma anuntati ca mi-ati trimis email. Banii pentru produse vor fi depusi in contul meu de Raiffaisen, inainte de 16 mai.

Cred ca am spus cam tot ce trebuia, daca am uitat ceva o sa revin:). Eventual mai puteti citi si acest post pentru lamuriri suplimentare - atentie lista de produse din acea postare nu mai este de actualitate, singura lista valabila este cea de pe facebook!
Pentru orice intrebare va invit sa-mi dati un mail sau sa-mi lasati un comment.
Ne auzim.. ;)

Un comentariu:

  1. Interesant post. Multumim de toate informatiile

    http://btl-allysa.blogspot.ro/ e blogul meu... aboneaza-te daca iti place

    RăspundețiȘtergere