miercuri, 17 aprilie 2013

Noi achizitii in materie de oje


  Nu mi se mai conecteaza camera la laptop! Tocmai ce mi-am petrecut ultima ora dezinstaland drivere, schimband setari, bagandu-mi nasul pe oriunde a incaput, insa totul in zadar. In cele din urma mi-am iesit din pepeni si am scos cardul din canon, l-am bagat in telefon, iar pe acesta din urma l-am conectat la portul usb. Solutia de urgenta a mers perfect: mi-am putut transfera pozele pe calculator, insa problema nu e rezolvata si gandul asta nu-mi da pace. Dar cum imi doresc sa si dorm la noapte, aman rezolvarea sa pe alta data si trec la subiect: oje oje si iar oje!

O.P.I Midnight in Moscow, Thanks a Windmillion si Stay the night

Sa incepem cu O.P.I: Am trecut pe la salonul Abbate de la Universitate in cautarea lui Stay the night pe care mi-am dorit-o din clipa in care am vazut primul swatch. N-am gasit colectia Mariah Carey, insa am dat peste Midnight in Moscow. Este de precizat faptul ca je are o mare slabiciune pentru Rusia, iar nuanta este cu adevarat superba.. Do i need to say more?!
Stay the night am luat-o pana la urma de pe Carespot, impreuna cu crema Mario Badescu Hyaluronic Day Cream de care tocmai ramasesem in pana.
Thanks a Windmillion nu era in plan, insa s-a nimerit sa fie la oferta (redusa de la 36 la 30 ron daca imi mai aduc eu bine aminte) pe Beauty in the bottle. Avand in vedere ca era pe wishlistul meu de ceva timp, am zis ca ocazia este prea buna pentru a o rata: colectia Holland este mai greu de gasit in ultimul timp.

China Glaze Winter Holly, Snow Globe si Water you waiting for?

Ojele China Glaze le-am cumparat de pe Beauty in the Bottle. Toate trei sunt sclipuriciuri in baze incolore, insa atat Winter Holly, cat si Water you waiting for sunt atat de compacte incat acopera uniform unghia din doua straturi. Jocul de lumina si culoare din cele doua este absolut magnific, cea din urma fiind si preferata mea. De mentionat ca Holly se usuca oarecum mat, insa un strat de lac si prinde viata. Snow Globe (mijloc) este o baza incolora in care regasim sclipici holografic de diferite marimi.

Kallos Strengthener, Diamond Shine si Fast Dry Top Coat

In ceea ce priveste top coat-ul si base coat-ul m-am reorientat catre Kallos - de la stanga la dreapta: Strengthener, Diamond Shine si Fast Dry Top Coat. Sunt foarte multumita de intaritor, cel de la Flormar joaca la pitici pe langa el.

Essence Grey-t to be here, L&B by Forever 21, GR 116 si Coastal Scents Nebula

Essence Grey-t to be here, un gri usor transparent cu irizatii si oja love & beauty by Forever 21, un taupe cu hexes albastre si roz si sclipici fin mov sunt primite in dar de la my speshal friends:)). Cat despre Golden Rose, aceasta face parte din mult vanata colectie Jolly Jewels si este numarul 116.
Si inchei cu Coastal Scents Nebula care este un navy cu shimmer purpuriu, luat la plezneala datorita ambalajului simpatic:).

Acestea ziind fise ma retrag la un somn bine meritat, iar de maine batalia dintre mine, laptop si camera va reincepe!

4 comentarii:

  1. oho , cate sticlute , care mai de care mai colorate :P imi place maxim Winter Holly :)



    www.mo-gio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Alea de la OPI arata superb, imi place stay the night. Eu din colectia Holland am I Have a herring problem si o ador pur si simplu!

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi, tocmai i have a herring o port eu pe unghii acu:)

    RăspundețiȘtergere