joi, 25 aprilie 2013

Comanda Gmarket se amana pt 16-17 Mai!

Mic anunt: m-am hotarat sa aman comanda Gmarket pentru 16-17 mai in principal pentru ca tocmai mi-am cheltuit astazi jumatate de buget pe produse Sabon, dar si datorita potrivirii ca data cu perioada sarbatorilor pascale.

Initial vroiam sa merg cu ea inainte, deoarece una din fete avea in comanda cleanser-ul Etude. Acesta este la promotie pana pe 30 aprilie si daca eu amanam comanda, pierdea oferta din cauza mea lucru care nu mi se parea ok. Din fericire mi-a dat mail ca a intervenit ceva si doreste sa se retraga, daca se poate. Am vorbit si cu celelalte persoane implicate si toata lumea este de acord - mai putin o prietena care inca ma bombane ca daca nu-si mai gaseste cd-urile. As if:)).

In consecinta o sa modific postarea anterioara si de asemenea, dat fiind ca timpul nu ma mai preseaza, o sa maresc si lista de produse - as vrea sa merg pe acelasi principiu pentru a avea control asupra greutatii coletului.

Multumesc de intelegere!

2 comentarii: