vineri, 29 martie 2013

Noi pensule Real Techniques - editie limitata


Real Techniques tocmai a anuntat lansarea unui nou set de pensule - in editie limitata de aceasta data.
Acesta se numeste Duo-Fiber Collection si contine:
  • Duo-Fiber Face Brush: aplicare usoara + blending pigmeti si pudra de fata
  • Duo-Fiber Contour Brush: pentru aplicarea conturului cu o mare precizie
  • Duo-Fiber Eye Brush: pentru finisajul ochilor
 Pensulele si-au facut deja aparitia pe iherb, insa nu sunt in stoc inca; se estimeaza ca vor putea fi cumparate incepand cu data de 5 aprilie anul curent.

Va tenteaza? Eu deja le-am pus in capul wishlistului:). Nu pot sa spun ca cele 3 pensulici imi sunt absolut vitale, doar cea pentru contur imi lipseste din arsenal. Dar cum eu nu obisnuiesc sa imi conturez fata, nu duc lipsa ei.
Imi plac manerele lor albe la nebunie, in plus e lucru stiut ca pensulele RT sunt foarte bune. Eu zic ca este indeajuns ca sa-mi justifice achizitia lor:)).

7 comentarii:

  1. Ooo, ce fain, le-am pus si eu pe lista, chiar intentionez sa plasez o comanda luna viitoare, asa ca ... :P


    Merci, pup!


    VintageLook

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine arata! Sunt pe drum cele Core Collection, dar va urma sigur o comanda si cu acestea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine pensulele. Inca nu am niciuna de la RT asa ca ar trebui sa le incerc la un moment dat:D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu dupa ultimul set ecotools si pensula de buffing RT am zis ca ma potolesc o perioada.. nevermind:))

    RăspundețiȘtergere