duminică, 17 martie 2013

Comanda DacicCool


Produsele Hofigal sunt foarte laudate prin blogosfera de beauty, asa ca acum ceva timp - aceasta este o comanda mai veche, pe care am tot uitat sa o postez, m-am hotarat sa le incerc si eu. Si uite asa am pus de un mic haul DacicCool.
Acesta a inclus:

  • Hofigal Gel contur pentru ochi cu coenzima Q10: nu l-am folosit indeajuns pentru a-mi forma o parere; are o textura usor lipicioasa si acest lucru m-a facut sa favorizez celelelate produse pentru ochi pe care le detin. De mentionat ca gelul este usor mentolat.
  • Hofigal Deodorant natural pe baza de gemoderivate si uleiuri volatile: l-am luat ca alternativa la antiperspirantele cu aluminiu si il folosec seara dupa dus. Nu cred ca ar rezista la o zi agitata, insa pentru noapte e ok.
  • Hofigal Balsam de bar cu coenzima Q10: un produs laudat, care insa pe mine nu m-a impresionat in mod deosebit. Nu pot sa spun ca nu este bun, doar ca daca ar fi sa iasa din rutina mea de ingrijire nu i-as simti lipsa. Are un parfum foarte placut insa.
  • Hofigal Sampon 5R cu Q10 si extracte naturale: este ok, putin cam lichid, nu face extraordinar de multa spuma, insa curata destul de bine. Ca si in cazul balsamului: nu este un produs de care nu m-as putea lipsi. Mirosul sau este undeva intre ceaiuri si mentol, foarte herbal, insa placut in acelasi timp.
  • Hofigal Acneogel: acesta este  produsul meu preferat din toata comanda. Am ajuns sa ma bazez aproape in totalitate pe el in lupta cu cosurile.
  • Comanda a mai inclus si 2 cutii de ceai: unul de musetel si altul de busuioc. 


Voi ati folosit produse Hofigal? Daca da, v-au intalnit asteptarile sau din contra, v-au deceptionat?
Personal mie mi se par foarte bune raportat calitate-pret si am de gand sa mai incerc cateva. Deci sugestii anyone?:)

8 comentarii:

  1. Eu am incercat doar Chel stop si Sapun moale vegetal insa nu m-a ajutat cine stie ce in lupa cu caderea parului :|

    RăspundețiȘtergere
  2. ramo_pufuletz21217 martie 2013, 21:36

    eu am incercat de la ei supliform si sunt foarte multumita..te-am pupat :*

    http://albastruintens.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. am incercat 2 sampoane , unul mi-a placut , unul l-am urat . mi-ar placea sa ne spui mai multe despre Acneogel , daca vrei :)



    www.mo-gio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. acneogel la ce pret este? multumim pentru postare:*

    RăspundețiȘtergere
  5. buna
    cred ca am dat pe el in jur de 8-9lei
    pup

    RăspundețiȘtergere