miercuri, 13 februarie 2013

Tangled - o poveste incalcita.. sau nu?! - ritualul meu de ingrijire al parului


  Tin minte si acum cum defilam prin toata casa cu o esarfa pe cap cand eram mica si povesteam oricui ma asculta ca atunci cand o sa fiu eu mare o sa am parul atat de lung ca o sa imi vina pana peste fund. Ba chiar, in zilele in care eram ambitioasa pana peste poate, imi propuneam sa-l las sa creasca pana la gambe!
Inaintand in varsta mi-am dat seama ca lucrurile nu sunt chiar asa simple. Aveam un par de o culoare interesanta: blond gri - acum s-a inchis la un saten auriu, ce uneori mai bate in gri-ul de altadata, putin ondulat, insa cu fir subtire, subtire, nu foarte des, ce se rupe usor. Desi parul meu crestea intr-un ritm destul de rapid, foarte rar reuseam sa-l am mai lung de 'peste umeri'.

Acum vreo 4 sau 5 ani am inceput sa folosesc mastile de par si am observat o imbunatatire vizibila in ceea ce priveste lungimea parului meu, in special dupa utilizarea mastii cu minerale din Marea Moarta de la avon. Dar produsul respectiv nu mai apare de mult prin catalog, nici nu stiu daca mai exista. Eu am reusit sa-l mai achizitionez o data prin fosta mea coordonatoare de pe vremea cand eram reprezentant. Obsedata la inceput de ideea ca trebuie sa-i gasesc un inlocuitor si mai tarziu de faptul ca imi doream pur si simplu un par sanatos am tot adaugat produse in rutina mea de ingrijire a parului. In acest moment ea arata cam asa:
  • Sampon Schwarzkopf GLISS Hair Repair with liquid keratin complex: este un produs anti-fire despicate, cu diferite uleiuri in compozitie printre care cel de argan; este bland cu firul de par si cu tendinta naturala de ondulare a acestuia. La o baie eu ma samponez de 3 ori, insistand mai mult la radacina parului. Ar mai fi de precizat ca niciodata nu 'racai' cu unghiile, ci masez pielea capului;
  • Samponului ii urmeaza masca de par cu morcovi de la Kallos pe care o aplic intr-o cantitate generoasa de la urechi in jos. Uneori o folosesc inainte de ultimul samponat, alteori la final;
  • Eu nu sunt mare fan balsam de par, prefer o masca in locul acestuia, insa in ultimul timp am inceput sa folosesc si balsamul de par de la Hofigal cu coenzima Q10. Nu mi-am format inca o parere fata de el, deoarece nu-l folosesc in mod constant;
  • Odata iesita din dus imi infasor parul intr-un prosop cu care mai apoi il tamponez usor (nu frec!) pentru a elimina excesul de apa si apoi ma apuc sa-l descurc; iar aici intervine mica mea 'minune' albastra: peria Tangle Teezer, pe care am castigat-o la un giveaway si de care sunt nedespartita! Cu mana pe inima spun ca poate n-as fi cumparat-o niciodata avand in vedere ca pretul sau nu este unul foarte mic (variaza intre 50 ron si 75 ron, in functie de oferta), dar mai ales datorita faptului ca eram convinsa ca parul meu era o cauza pierduta. Pur si simplu imi cadeau multe fire, pur si simplu se incurca intr-un mod infiorator, pur si simplu se rupea usor.. Orice as fi incercat, nu reuseam sa vad nici o imbunatatire in privinta acestor lucruri. Si acolo unde produse de ingrijire au dat gres, doar n-o avea sorti de izbanda o simpla perie?! Asa ca va imaginati ca nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca parul meu se poate pieptana si fara sa trag de el in fel si chip si ca operatiunea odata executata, in perie nu au ramas decat cateva fire. Adica cum?! Ghemotoacele pe care le contemplam amarata inainte, dupa fiecare pieptanat, nu erau fire cazute? Well.. nu! Erau fire rupte!
  • Odata descurcat parul, imi torn in palma cateva picaturi de CHI Silk Infusion pe care le aplic pe toata lungimea de la urechi in jos, insistand pe varfuri. Acesta este un ulei-tratament leave in pe care mi l-am dorit din clipa in care l-am vazut intr-un post al Ioanei. In general eu nu ma impac bine cu produse de acest tip. Pur si simplu nu-mi place ideea de leave in, cu atat mai mult cu cat este vorba de un ulei. Fixatia mea vis-a-vis de gras pe par este atat de mare incat si cand ma dau cu crema pe fata am o grija extrema ca nu cumva vrun firicel sa fie 'patat' de aceasta. What can i say? Fiecare cu bibilicile lui:). Insa documentandu-ma am aflat ca Silk Infusion, contrar asteptarilor, hraneste parul si ii da stralucire fara a-l lasa catusi de putin uleios. Eu ..impreuna cu bibilicile din dotare va putem garanta ca acest lucru e cat se poate de adevarat. Iar adoratia mea pentru acest produs nu poate fi exprimata in cuvinte!
  •  Si gata! imi las parul sa se usuce natural sau daca sunt in criza de timp, imi calc pe inima si folosesc uscatorul pentru a grabi procesul.
Rezultatul eforturilor mele:
Parul meu nu mai este uscat, nu mai are aspectul acela nesuferit de matura, este mai maleabil, are putine varfuri despicate si cel mai important: este lung pana la jumatatea spatelui!:)

Heads up: buclele sunt facute cu ondulatorul

Cam astea sunt produsele si obiceiurile mele cand vine vorba de spalatul si ingrijirea parului.
Ale voastre care sunt?:)

11 comentarii:

  1. lazycatandherblogofbeauty13 februarie 2013, 09:09

    Cat esti de frumoasa!Adorable!De par nu mai zic...
    Din pacate,parul meu este foarte uscat si cret si oricate masti/tratamente as folosi tot nu isi revine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miss.overspender13 februarie 2013, 11:08

      Ms frumos!:*
      si al meu a avut perioade in care a fost foarte uscat: il simteam aspru la atingere
      mai cauta, trebuie sa gasesti un produs potrivit parului tau:)

      Ștergere
  2. Sunshine_sunshine13 februarie 2013, 10:30

    Porti cumva lentile de contact? :D Parca sunt prea frumosi sa fie reali, la ochi ma refer.
    Eu nu folosesc nimic special, sampon syoss + balsam elseve si uneori masti cu ulei de cocos/masline+galbenus de ou. Momentan, mi-am comandat masca cu macadamia si un tratament leave-in de la Joico pentru ca vreau sa-l am din nou sanatos, ca inainte de vopsirile&decolorarile la care l-am supus.
    PS: Sunt de acord cu lazycat, esti f frumoasa :D dar si parul e superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. miss.overspender13 februarie 2013, 10:56

      Da:) am miopie si din vara am schimbat ochelarii pe lentile. apoi am zis ca dc tot le port hai sa.mi implinesc si visu de a avea ochi deschisi la culoare. mi.a fost frica la inceput ca imi va sta ciudat, dar se pare ca am ales bine gri.ul:D
      am avut si eu un sampon de la syoss dar nu m.am intelesc cu el. imi incurca rau parul. inainte o duceam bn alternand garnier fructis cu elseve.ul roz. acum nu mai merge combinatia. a inceput sa devina din ce in ce mai greu sa gasesc un sampon cu care parul meu sa fie ok:(
      te pup si saru.mana de vizita:D
      ps: ms frumos:)

      Ștergere
  3. ulei de cocos inainte de spalat...daca nu mi-e lene :) , mi-a reparat parul !

    RăspundețiȘtergere
  4. incepe sa ma tenteze si pe mine uleiul asta de cocos..

    RăspundețiȘtergere
  5. Da:) am miopie si din vara am schimbat ochelarii pe lentile. apoi am zis ca dc tot le port hai sa.mi implinesc si visu de a avea ochi deschisi la culoare. mi.a fost frica la inceput ca imi va sta ciudat, dar se pare ca am ales bine gri.ul:D
    am avut si eu un sampon de la syoss dar nu m.am intelesc cu el. imi incurca rau parul. inainte o duceam bn alternand garnier fructis cu elseve.ul roz. acum nu mai merge combinatia. a inceput sa devina din ce in ce mai greu sa gasesc un sampon cu care parul meu sa fie ok:(
    te pup si saru.mana de vizita:D
    ps: ms frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Parul tau arata superb, chiar merita efortul. SI eu am Tangle Zweezer ssi il iubesc, chiar nu mi se pare o investitie proasta. Chiar daca costa cat costa...

    RăspundețiȘtergere