marți, 19 februarie 2013

MUA lipstick swatches


O sa incep prin a spune ca raportul calitate pret este foarte bun! Din 7 rujuri, doar 2 nu sunt foarte pigmentate (numerele 5 si 4) si aduc a balsam colorat odata aplicate pe buze, asa cum se poate observa si in imagina de mai sus. Restul de 5 au o consistenta buna insa si sunt destul de rezistente daca e sa ne luam dupa efortul depus pentru a le indeparta de pe mana:)).

NR. 5

Formula nu este din cele mai bune la acesta, abia se vede pe buze. In plus nu ma prea dau in vant dupa finish-ul sau frosty.

NR. 4

Cand l-am vazut mi-am zis ca acesta este cu siguranta un ruj pe care n-o sa-l port si am fost aproape usurata vazand ca are o pigmentare foarte slaba. Ramane totusi in coada clasamentului, daca ar fi sa alcatuiesc unul.

NR. 16

Acesta are si un nume propriu zis pe langa numar si anume: nectar. Este un portocaliu vibrant, ce seamana foarte mult cu Captivating de la elf. O culoare deosebita! Din pacate l-am primit cu varful rupt. De asemenea avea o eticheta gresita: 14 Bare. Prin surmare sper ca l-am identificat corect.

NR. 15

In poza pare identic cu nr. 16 - sa fiu sincera inca nu m-am convins pe deplin ca acesta este 15 si cel dinainte 16, insa in realitate este o idee mai deschis; in swatch se poate observa diferenta dintre ele mai bine. Si acesta imi aduce aminte de un ruj de la elf: Matte Lip Color: Coral.

NR. 14

Credeam ca imi va sta absolut oribil cu aceasta nuanta, avand in vedere ca sunt destul de palida. Insa contrar asteptarilor este un nude decent si nu arat ca proaspat muscata de vampiri dupa ce-l aplic.

NR. 7

O nuanta care nu te da pe spate de la prima privire, insa care se poate adapta oricarei tinute; cel putin in cazul meu:).

NR. 3

O culoare indrazneata, potrivita ocaziilor mai speciale. Este destul de rezistent si toate vrem ca rujurile noastre in nuante tari sa se mentina cat mai mult pe buze, nu?

Lip boom Bring it:
 
MUA Lip Boom: Bring it
Nu-i asa ca este o frumusete?!
Rujul este o nuanta absolut superba de rosu! In schimb gloss-ul nu ma incanta foarte mult. Cel mai probabil o sa-l folosesc in mijlocul buzei inferioare pentru un plus de volum.

Voi ati profitat de ofertele MUA din ultimul timp? Daca da, ce produs a fost favoritul vostru si ce produs v-a deceptionat? Personal eu sunt foarte multumita de rujurile achizitionate, chiar daca doua din ele nu sunt foarte pigmentate. La capitolul dezamagiri as nominaliza primerul pentru ochi.

5 comentarii: