luni, 18 februarie 2013

MUA Haul

 
  Aceasta este cea de-a doua comanda MUA, cea cu reducere de 50%. Hai sa vedem ce mi-am luat:
  • Lip Boom - Bring it: este o nuanta superba de rosu; cumva am reusit 'performanta' sa mi-l comand in dublu exemplar, dar nu e bai, i-am plasat unul mamei;
  • Kit pentru sprancene;
  • Primer: l-am testat azi, dar nu a trecut testul; in doar 2-3 ore mi se stransese deja vizibil fardul (Sleek) in pliul pleoapei;
  • Rujuri - numerele 3, 4, 5, 7, 14, 15, 16: a fost o intreaga aventura 'swatch-uirea' lor - am inceput prin a le scoate la toate capacele, fara sa-mi dau seama ca numerele sunt lipite pe.. da, ati ghicit, capac! Le ordonez cu chiu cu vai, dar n-apuc bine sa rasuflu usurata, ca observ ca unul din rujuri avea lipita o eticheta gresita; ia iar la mana swatchuri pe net si lista cu produsele comandate pentru a identifica culoarea misterioasa; acum sa speram ca mi-a si reusit actiunea..
  • Creion de ochi - Lovely Liliac, Bright Orange: pe cel din urma l-am luat pentru a-l folosi pe buze;
  • Creion de buze - Pink me up, Softly lined; Cel mai mult l-am vrut pe cel rosu, insa la momentul in care am plasat comanda, nu mai era pe stoc:(.
PS: scuzati calitatea imaginii de prezentare; mai bine de atat n-a vrut sa iasa si pace:(

2 comentarii:

  1. Pe mine m-au atras mult rujurile, in special numarul 1 pentru ca anul asta am descoperit pasiunea pentru culoarea rosie.
    Sa ne arati si noua culorile pe parcurs si parerea ta despre produse!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine tot rujurile dupa cum se poate vedea:)) multe nu mai erau pe stoc ca altfel as mai fi luat cateva.
    am deja pregatite pozele cu swatch-uri, deci maine, poimaine apare postarea:D
    pup

    RăspundețiȘtergere