miercuri, 27 februarie 2013

Favoritele lunii Februarie


  Nu am mai facut de ceva vreme o postare de tip 'Faves of the month' asa ca se se cam impunea sa-si faca aparitia one. Sa trecem la treaba prin urmare..


  • Incep cu peria Tangle Teezer, pe care am prezentat-o intr-un post trecut, in care detaliam rutina mea actuala de ingrijire a parului. Prin urmare n-am sa mai repet cele spuse, ci doar o sa precizez faptul ca inca sustin cele afirmate anterior:).
  • Urmeaza Mario Badescu Hyaluronic Day Cream, pe care o folosesc zilnic din momentul in care am cumparat-o. Este crema ideala pentru mine: hidrateaza si catifeleaza pielea fara a lasa o pelicula grasa in urma (am bibilici mari in privinta asta!). 
  • CHI Silk Infusion a fost prezentat si el alaturi de peria Tangle in postul amintit mai sus, asa ca nici asupra sa n-o sa insist.O sa ma rezum la a spune ca il folosesc dupa fiecare spalat, fara exceptie!   
  • OPI Gouda Gouda Two Shoes: majoritatea ojelor mele sunt diferite nuante de albastru, mov sau verde. Asa ca este usor de inteles de ce Gouda nu a avut un mare impact asupra mea inca de la prima vedere. La o a doua privire insa am ramas fascinata de somonul presarat cu subtile straluciri aurii si mi-am cumparat-o. In scurt timp a devenit my to-go nail polish.
  • Parfumul Incandessence de la Avon l-am mai avut acum cativa ani in varianta de 30ml si mi-a placut extraordinar de mult, asa ca l-am re-comandat de curand.
  • Baking Powder BB Cleanser de la Etude House: este un produs coreean ce curata foarte bine tenul. Are un miros citric placut.
  • Paleta Naked de la Urban Decay. Sincera sa fiu nu sunt chiar o neutral type of girl in ceea ce priveste machiajul ochilor, iar la momentul la care am cumparat aceasta trusa eram mai atrasa de ambalajul de catifea al acesteia decat de superbele sale farduri. Acum o folosesc in fiecare zi si aproape ca am uitat ca mai am si alte palete. Este singurul produs din postare care a mai aparut o data in 'rubrica' Faves of the month, insa merita pe deplin.
Voi ce produse ati preferat luna asta?:)

7 comentarii:

  1. Uf, ma faceti sa pacatuiesc!In loc sa strang bai pentru ceva, ma apuc sa ii duc spre CHI :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cat imi doresc si eu paleta de la UD...sunt curioasa cat costa...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am luat-o cu apox 166ron de pe beautybay.com
    o prietena a luat-o cand am fost in franta din sephora si a dat undeva la 167ron, deci that's probably as chep u can get in europa. exista si prin romania da ajunge undeva la peste 200ron

    RăspundețiȘtergere
  4. Incandessence a fost primul meu parfum, prima dragoste. Eu stiu ca daca un produs are un miros citric, nu este chiar atat de benefic pentru ten. In primul rand contine parfum si/sau citrice care sunt puternic iritante!

    RăspundețiȘtergere