miercuri, 9 ianuarie 2013

I'm Dorothy and i'm looking for the Emerald city..


  Un nou an, un nou inceput, un nou trend.. Tangerine Tango face un pas in spate, cedandu-i locul noii vedete: Pantone a desemnat culoarea anului 2013 ca fiind Emerald 17-5641, o nuanta de verde absolut superba!


"Verdele este nuanta pe care o regasim cel mai des in natura - ochiul nostru vede mai mult verde decat oricare alta culoare din spectrul de frecvente" -- Leatrice Eiseman director executiv Pantone Color Institute®

  In timp ce colectiile marilor case de moda abunda de creatii verde smarald, Sephora si Pantone si-au dat mana pentru al doilea an consecutiv, anuntand colectia limitata SEPHORA + PANTONE UNIVERSE™ 2013 Color of the Year. Produsele vor varia de la farduri de ochi, pana la lacuri de unghii, toate in nuanta Emerald 17-5641 si vor aparea in magazinele din State incepand cu martie 2013.


  M-am entuziasmat ca un copil cand am vazut care va fi culoarea anului 2013; de cand ma stiu am adorat verdele in aproape toate nuantele sale, iar smaraldele sunt pietrele mele pretioase favorite. Visez deja la un pulover pufos si verde.. sau poate o pereche de jeans colorati si abia astept sa mai adaug cateva produse de make-up la colectie.
Ce parere aveti de culoarea anului 2013? Va incanta Emerald sau va e dor deja de Tangerine Tango?:)

2 comentarii:

  1. ramo_pufuletz21210 ianuarie 2013, 01:13

    imi este dor de tangerine tango , verdele nu imi place nu stiu de ce insa prietena mea este innebunita dupa verde asa ca anul acesta o sa ma ce sa ii iau cadou :))). te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere