luni, 14 ianuarie 2013

Essence ..for the eyes~


Tot acum ceva timp am dat o fuga pana la magazinul Douglas din Sun sa-mi iau gel eyelinerul Essence, Midnight in Paris (negru). Si cum nu puteam sa plec de acolo doar cu atat, mi-am cumparat si 3 creioane de ochi mecanice. Si anume:
  • 09 Cool Down - albastru
  • 14 Think Khaki - kaki
  • 01 Black Fever - negru

De la stanga la dreapta: 14, 09, 01

Ador aceste creioane! Sunt moi, au culori intense si chiar rezista! Iar pretul este imbatabil. Pe cel negru l-am mai avut, dar mi l-a subtilizat mama:)). In afara celor trei mai detin unul verde-smarald, pe care vi l-am prezentat aici.

Am fost placut surprinsa de fata de la casa care a inclus si 2 mostre in punguta cu produse, avand in vedere ca nu am cumparat de o suma foarte mare. Nu ca as sta eu in mostrele primite gratuit, insa gestul a fost frumos si asta conteaza.

3 comentarii:

  1. ramo_pufuletz21215 ianuarie 2013, 23:14

    imi place cel albastru, te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu 4 creioane everlasting si le ador. Sa incerci si eyelinerele din aceasi gama, sunt la fel de eficiente!

    RăspundețiȘtergere