sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Cumparaturi pe ultima suta de metri..


Se apropia Revelionul si mie mi se fixase ideea ca vreau bucle in noaptea dintre ani. Problema era.. cu ce realizam onduleurile mult dorite?!
***
Nu am mai folosit ondulatorul si uscatorul din dotare de ani buni, probabil ca nici nu mai functioneaza, iar placa n-am avut si nici nu mi-am dorit vreodata - desi recunosc ca acum cochetez cu ideea de a lua una micuta pentru breton. Motivul? Simplu.. parul meu are firul subtire si usor de degradat! N-am riscat nici macar feonul sa-l folosesc, preferam sa-l las sa se usuce de la sine, operatie care oricum dura destul de putin. Iar cand imi doream ceva bucle pur si simplu il tineam impletit cateva ore sau il strangeam in pumn in timpul uscarii, el fiind inclinat sa se onduleze de la natura. Pe scurt, am mers pe principiul better safe than sorry.
Dar acum vroiam bucle perfecte! Asa ca in stilu-mi caracteristic in secunda 2 eram deja site-ul celor de la emag si scotoceam dupa un ondulator accesibil si ca pret si ca design si ca functii. La ultimul aspect n-am fost pretentioasa pentru ca stiam ca o sa-l folosesc foarte rar. M-a interesat doar sa aiva un strat de protectie ceramic si functie de oprire automata - ma stiu aiurita si am avut deja niste experiente nefericite cu fierul de calcat. Si daca tot cumpar ondulator, hai sa-mi iau si un feon pentru acele dati cand sunt pe picor de plecare, dar parul nu este perfect uscat inca. Zis si facut! Mi-am ales doua produse Philips si am plasat comanda.


La prima vedere nu am fost foarte incantata de ondulator; my bad, n-am verificat dimensiunile, ci m-am bazat pe imaginile de prezentare. Astfel m-am trezit cu o 'teava' mai scurta si mult mai subtire decat ma asteptam.


Contrar asteptarilor insa, rezultatele obtinute cu el au fost foarte bune. Este adevarat ca dureaza mai mult intreaga operatiune de ondulare si ca este o idee incomoda dimensiunea sa redusa, eu avand parul destul de lung in prezent: pana aprope de mijloc. Buclele realizate in schimb au o forma frumoasa si asta e tot ce ma intereseaza. Nu e ca si cum o sa-l folosesc in fiecare zi, ba din contra.


Am uitat sa-i fac poza si uscatorului, insa arata la fel ca in imaginea de prezentare de pe cutie. Si dap, l-am ales pentru ca era verde:D. Cat despre cum perform-eaza, sunt foarte multumita; e tot ce-mi trebuie, nimic mai mult, nimic mai putin.

In final, un mic poll ad-hoc: cine e fan par drept si cine e fan par ondulat?!
Eu de cand ma stiu am preferat buclele. Chiar si in vremea in care la mare moda era parul perfect drept (si nu zic nu, are farmecul lui), iar placa un must absolut, eu ma chinuiam sa mi-l zulufez in fel si chip:)).

8 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere! Desi am ondulatorul de aproape 3 ani abia acum cateva luni am inceput sa il folosesc si il ador, imi ies niste bucle superbe. Eu am parul putin peste mijloc si in 20 de min termin tot parul. Momentan prefer parul ondulat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac buclele, probabil pt ca parul meu se incapataneaza sa stea drept si e cam lipsit de volum mai mereu. Nu stiu cum le rezista buclele altora, eu am parul putin peste jumatatea spatelui, dar cand imi ondulez parul, coafura se lasa destul de repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ador buclele . Arata bine si parul intins cu placa , dar un par gros , sanatos , greu , nu unul subtire . Arata bine buclele tale , natural


    www.mo-gio.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. sa o folosesti cu placere, eu am un ondulator remington si il iubesc, si imi place parul ondulat, si desi al meu e ondulat il prefer facut cu ondulatorul ca e mai cuminte:P. Dar acum tanjesc dupa o placa de par:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos!:) si eu ador buclele facute cu ondulatorul, insa mi se toaca parul foarte usor de la el:(

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca-ti plac:) le-am pieptanat de cateva ori ca sa scap de efectul de sarma:))

    RăspundețiȘtergere
  7. parul meu o tine poate tocmai pentru ca este moale si subtire la fir; intodeauna a stat asa cum l-am pus daca la mijloc a intervenit fixativ sau caldura. insa dc folosesc prea ondulatorul risc sa mi-l ard:(

    RăspundețiȘtergere
  8. multam!:) eu am avut o perioada acum vreo 5 ani in care imi faceam parul in fiecare zi cu ondulatorul. acesta nu avea nici un strat de protectie, iar eu habar n-aveam cum se foloseste exact: l-am utilizat pe parul ud de numeroase ori si bineinteles ca mi s-a tocat intr-un hal fara de hal. nu m-am mai apropiat de ondulator pana acum:)) sa speram ca n-o sa devin iar dependenta de el:))

    RăspundețiȘtergere