sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Cosmetic Haul: Gmarket


Am primit comanda din imagine acum o buna bucata de timp, insa n-am apucat sa-i dedic o postare asa cum se cuvine. De aceea voi face acum o scurta trecere in revista. Deoarece produsele sunt de provenienta sud-coreeana si implicit nu atat de cunoscute, o sa fac o mini introducere fiecarui brand inainte de a prezenta exact ce mi-am cumparat de la ei.

Voi incepe cu mostrele.. am descoperit pe Gmarket un seller care vinde sample-uri a zeci de produse de ingrijire high-end. Poate ca n-o fi tocmai corect din punct de vedere moral, insa portofelul meu apreciaza enorm acest fapt. Un mic exemplu: crema de ochi de la IOPE full size costa undeva la 45$ pe Amazon pentru 25ml de produs, in timp ce eu am cumparat 15 mostre fiecare a cate 10ml pentru nici mai mult nici mai putin de 7$! In plus stiam cat de mult accent pun coreenii pe ingrijirea pielii, mai stiam si ca produsele lor low - midrange sunt in general de o calitate foarte buna, asa ca eram in mod evident curioasa vis-a-vis de liniile high-end. Dar cine da 50, 100, 200 de dolari doar ca sa-si satisfaca o curiozitate de acest gen?! Nimeni.. sau eventual oameni cu mult mai multi bani ca mine:)). Dar hai sa vedem ce mi-am luat..


1. Sulwhasoo Firming Cream
Sulwhasoo este o linie premium de ingrijire, bazata pe medicina orientala lansata in 1997 si detinuta de gigantul Amore Pacific. Numele este o combinatie a cuvintelor: "zapada", "floare" si "apa", compania traducandu-l ca "frumusete comparabila cu un copac imbracat in fulgi de nea, iarna". De departe cel mai popular brand din Coreea de Sud, Sulwhasoo inregistreaza vanzari uriase in fiecare an, fiind piatra de temelie pe care Amore si-a construit imperiul.

Initial am vrut sa testez produsul vedeta si anume First Care Serum, insa am sfarsit prin a cumpara mostre de Firming Cream. Din pacate nu pot spune foarte multe despre aceast produs, deoarece nu l-am folosit atat des si de regulat pentru a-mi forma o parere. Asta nu inseamna ca este ceva in neregula cu el, doar ca ma inteleg atat de bine cu Mario Badescu Hyaluronic Day Cream incat aproape uit ca detin si alte creme de fata. Ceea ce pot mentiona insa este faptul ca miroase a citrice si are o textura usoara ce intra rapid in piele, lasand-o catifelata. Intru-cat am mai impartit cateva mostre in stanga si in dreapta am cerut si am si primit feedback: mama si o prietena s-au declarat absolut incantate de crema, in timp ce o a doua prietena, desi initial foarte multumita de ea, mi-a spus ca in final nu s-a inteles cu aceasta. De avut in vedere ca nu am intrat in detalii, astfel ca nu stiu daca alaturi de crema a mai introdus in rutina zilnica si alte produse ce s-ar putea face vinovate de 'neintelegere'.


2. Su:m 37˚ Secret Programming Essence
Despre acest brand detinut de aceasta data de LG, principalul rival al lui Amore, cat si despre Su:m 37˚ Secret Programming Essence am vorbit deja intr-un post anterior, asa ca nu voi mai relua.


3. IOPE V-Fit Lift Eye Cream
Ne intoarcem la Amore Pacific cu IOPE, unul din brandurile sale ce se situeaza undeva intre mid si high-end. IOPE se concentreaza in principal in doua directii: reducerea ridurilor si deschiderea/albirea tenului.

De multe ori constat ca stau cu ochii mijiti (datorita miopiei) marind astfel riscul aparitiei/adancirii ridurilor din jurul ochilor, asa ca mi-am cumparat o crema dedicata acestei zone. Nu am constatat mari schimbari in privinta liniilor mai mult sau mai putin fine si sincer nici nu aveam aceasta pretentie avand in vedere ca o folosesc cand imi aduc aminte, adica foarte rar. Insa am constatat o oarecare imbunatatire in ceea ce priveste cearcanele si aspectul de ochi umflati. Nu as putea sa zic a ce miroase exact, insa parfumul este foarte placut.


4. Holika Holika Petit BB Creams
Eh acest brand probabil va este mai cunoscut, tocmai datorita acestor bb cream-uri. As situa Holika Holika undeva intre low-end si mid-end, mai aproape de zona mid insa. Brandul este relativ nou, a aparut in 2010, sub Enpran, iar produsele sale urmaresc tema magicului. Numele inseamna 'Beauty-HOLIC'.

Intru-cat intentionez sa fac un review detaliat acestor bb creams, o sa ma rezum la a spune ca raportul calitate/pret este extraordinar in opinia mea si ca le ador. Mi-am cumparat variantele: clearing, watery si essential - una din cele doua clearing a aterizat in giveaway-ul de Sf. Andrei.


5. Etude House Baking Powder BB Deep Cleansing Foam
Etude House este tot un brand marca Amore, de data asta pentru tot buzunarul. Linia tinteste in principal cumparatorul tanar, astfel ca multe din produsele sale au un design cute, girly, care mie imi displace oarecum.

Voi posta un review detaliat al acestui produs in viitorul apropiat; pana atunci insa pot spune ca a devenit cleanserul meu preferat.

6. Claren dental whitening stripes
Este adevarat ca eu mi-am cumparat benzi pentru 4 zile, tratamentul complet tinand 7, insa chiar si asa rezultatele au fost semi-dezamagitoare. Dintii mei erau intr-adevar mai albi, insa nu a existat o diferenta majora. O bila alba insa pentru faptul ca nu am intampinat senzatii de sensibilitate a dintilor, nici in timpul, nici dupa folosirea lor.

7. Sapun Hera Zeal
De asemenea inclus in giveaway-ul de Sf. Andrei, asa ca nu va pot da detalii la adresa lui.

Si cu asta am ajuns la finalul postarii. Se pare ca n-a fost sa fie o trecere scurta in revista pana la urma:)).

12 comentarii:

  1. Sulwhasoo Firming Cream chiar pare interesanta, nu ne dai si noua mai multe detalii despre Gmarket, cum se procedeaza, care sunt taxele de livrare, etc? Eu nu am cumparat decat de pe ebay pana acum, e mai ok Gmarket?

    Abia astept sa vad review si la BB Cream-urile acelea, sunt curioasa si de celelalte, cel albastru il am si eu.
    Pupici!


    VintageLook

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce mult imi doresc si eu un BB cream din asta!:(
    Ce am incercat pana acum de la noi m-a dezamagit foarte profund..pupici!Abia astept sa citesc impresiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. holy mother of hauls :)) deci iti plac alea mici

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) dap;) de cand am petitu aproape ca nu mai folosesc missha deloc

    RăspundețiȘtergere
  5. da, desi au acelasi nume, exista totusi diferente majore intre cele de la noi si cele de la ei:)

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. gmarket are din pacate un mare 'defect', transportul este scump pt ca trimit prin ems. asa ca nu se prea merita sa dai comanda singura. eu de obicei dau in grup cu my friends. tocmai ce am plasat ieri o comanda - cam marisoara aproape 9mil pt 7 persoane; sper sa fie oki cu posta:D pt ~1.3kg eu am avut de plata la transport in jur de 30ron ceea ce e destul de oki. dar mai multe despre gmarket aici: http://miss-overspender.blogspot.ro/2012/04/gmarket.html si la sfarsitul postarii: http://miss-overspender.blogspot.ro/2012/09/bilingual-post-its-been-while-gmarket.html
    daca mai vrei detalii ceva sa-mi zici:)

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm, intr-un fel ma bucur raspunsul tau cu privire la transportul scump, adevarul e ca nu mai aveam nevoie de inca o obsesie, un alt motiv de a-mi cheltui banutii.
    Da, ma gandeam sa ma uit pe ebay la mostre, sa vad ce preturi practica vanzatorii de acolo.
    Merci mult de tot pentru informatii. pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) spor la cautat:D
    si n-ai pt ce, ma bucur ca am fost de ajutor. te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  9. lazycatandherblogofbeauty14 ianuarie 2013, 14:56

    Toate produsele le-ai luat de la un user?:)

    RăspundețiȘtergere
  10. adica de la un singur shop? nu. bb creamurile sunt de la magazinul official holika holika, cleanserul de la magazinul oficial etude house, iar mostrele de la un seller oarecare:)

    RăspundețiȘtergere
  11. lazycatandherblogofbeauty14 ianuarie 2013, 15:00

    Thank you!Thank you.Ti-am citit toate postarile "Gmarket" si incerc sa imi dau seama daca este ca si ebay.Ma apuc de cautat produse:)

    Multumesc inca o data.


    2013/1/14 Disqus

    RăspundețiȘtergere
  12. ma bucur ca te-au ajutat postarile:). Dap in mare functioneaza la fel ca ebay, doar ca este mult mai sigur in opinia mea. spor la cautat si dc mai ai intrebari trage-ma de maneca:)

    RăspundețiȘtergere