miercuri, 26 decembrie 2012

Din seria: "Copii.. nu faceti ca mine!"


  Am revenit! Si nu sunt doar vorbe in vant. In tot acest timp in care am lipsit de pe blog datorita a diversi factori, dar in principal a lipsei de timp, s-au adunat o groaza de poze ce abia asteapta sa-si faca aparitia in viitoare posturi; asa ca n-o sa duc lipsa de materiale.
Dar inainte sa apuc sa incep sa divaghez, sa intram in paine: postul de fata nu face referire la nimic ce tine de make-up, ci este mai mult un fel de.. "Nu-ti lua telefon cand te duci la film!":)).

  Acum doua duminici, subsemnata se afla in Afi Palace Cotroceni sa vizioneze "Hobbitul: O calatorie neasteptata" - foarte dragut filmul, super efecte, ce mai.. mi-a placut! Cum printr-un miracol a ajuns si ea devreme sau ma rog la timp pentru a revendica rezervarea, cumpara bilete and stuff, iata ca ii raman 30 de minute de omorat pana la inceperea peliculei..

  Incepe gasca sa se imparta care incotro, cand imi pica ochii pe Arsis: "Fetelor eu ma duc putin pana in Arsis.. ne vedem sus". Intru.. ma uit in stanga, ma uit in dreapta, ma mai foiesc un pic, ma ia un reprezentant de vanzari in primire: "Va intereseaza ceva?". Intreb eu (mai mult sa ma aflu in treaba) de HTC Desire X, care oarecum imi facuse cu ochiul - zic oarecum pentru ca nu eram hotarata sa-l iau: cel mai mare 'defect' al sau fiind faptul ca are camera tot de 5mp ca si Defy-ul meu; eu vroiam 8mp, ecran Amoled si alte cateva nazbatii.. eh fite!:)) Mi se raspunde ca nu il au acum in stoc, dar ca la abonamentul X costa Y ron etc. "Dar daca il vreti, pot sa vi-l aduc..". Hopaaa..
  Am iesit, am mers la film, iar in timpul asta mi se faceau actele pentru abonament si telefon. Cred ca e timpul sa precizez ca eu nu pot sa sufar Vodafone! De ani de zile am doar numere de Cosmote si cu toate ca si ei sunt naspa cand vine vorba de reinnoirea abonamentului (ex: la prelungire aveam reducere la telefon cateva sute de mii, la contract nou: 5mil. lei vechi), au totusi cele mai bune oferte de pe piata, parerea mea cel putin. Ei bine atunci va intrebati poate ce am cautat in Arsis daca nu pot sa-i sufar p-astia de la Vodafone.. Simplu: nu platisem inca factura curenta la cosmote si stiam ca o sa-mi ia garantie din cauza asta. Insa am picat din lac in put: am trecut cu vederea faptul ca nu eram clienta Vodafone (iar reprezentantul de vanzari nu a avut nici un interes sa-mi atraga atentia asupra acestui fapt ofc), asa ca tot am sfarsit prin a plati garantie. All in all toata afacerea m-a costat in jur de 750 ron. Bine as fi putut sa refuz, pentru ca nu mi s-a zis de la bun inceput ca exista posibilitatea sa mi se ceara 300 ron in plus, insa parte din mine vroia telefonul in momentul ala!.. da, sunt ca un copil razgaiat cand vine vorba de tehnologie. Si fie vorba intre noi este si vina mea ca am uitat de acest aspect.
  Partea plina a paharului este ca imi place telefonul mult mai mult decat inainte sa-l cumpar si desi n-am renuntat la ideea de a-mi achiziona unul high-end (acesta bate mai mult spre midrange), nu mai simt nevoia atat de acut atm - stiu, am barzauni mari!:)). Asa ca in ciuda banilor dati garantie, cheltuiala mai neprevazuta si decat telefonul if possible, eram multumita! Asta pana a 2a zi dupa terminarea minutelor si mb-lor inclusi in abonament, cand am vazut costul aditional: 7euro!:/ Vedeti ca nu degeaba am eu un dinte impotriva Vodafone?! Ca si comparatie.. Cosmote la vreo 2 saptamani si jumatate dupa terminarea min+mb inclusi, cost aditional: 3,3euro!
  Ce pot sa mai spun.. vorba unui cunoscut: "Salariu de fata.. tine 3 zile!":)). Iar morala este cea din titlu. Strange enough.. tot nu regret!:))

  In incheiere.. sper ca ati petrecut un Craciun deosebit in sanul familie, multa fericire va urez, sanatate si un nou an cat mai bun!

2 comentarii:

  1. Uh. Nu stiam de povestea aceasta cu garantia, nu stiam ca se ia asa ceva. Presupun ca ti-o dau inapoi la un moment dat?

    Prietenul meu imi spune mereu ca nu merita sa ai abonament, dar nah..mai trebuie sa ne schimbam si noi telefonul, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, nu mai platesc factura un timp. e enervat ca daca vroiam sa dau 750+ pe un telefon, nu mai luam cu abonament. are dreptate nu se merita, dar parca nici 14-24mil nu-mi vine sa dau pe un telefon intr-un foc

    RăspundețiȘtergere