sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Su:m 37˚


  Su:m 37˚ este o linie de produse de lux destinate ingrijirii pielii, lansata pe piata in noiembrie 2007 de catre LG Household Corporation (yep, acel LG!). "Sum" inseamna "respiratie" in limba coreeana, iar in cazul de fata se refera la respiratia pielii, in timp ce 37˚ reprezinta temperatura optima de fermentare. Ingredientele de baza ale produselor acestui brand sunt diferite extracte din plante, ce au fost fermentate in mod natural, hence the name.

Produsele Su:m 37˚ nu contin coloranti artificiali, parabeni sau parfum (flagrance) si sunt create folosind o tehnologie de fermentare care a fost studiata 8 decenii de catre Centrul de cercetare japonez Otaka. In prima parte a procesului sunt extrase solutiile nediluate a aproximativ 50 de specii de plante si tinute pentru 7 zile in butoaie de cedru. Acestea sunt apoi mutate intr-o zona cu o temperatura constanta de 37˚, unde vor fermenta in mod natural pentru mai mult de 3 ani. Despre procesul in sine si beneficiile sale puteti citi mai multe, in engleza, aici.


Produsul vedeta este Su:m 37˚ Secret Programming Essence. Comparata deseori cu SK II Facial Treatment Essence deoarece ambele sunt esente bazate pe ingrediente fermentate, acesta a inregistrat vanzari de peste 70 de miliarde woni in numai 8 luni de la lansare, asigurand astfel un loc de seama brandului pe piata de cosmetice din Coreea de Sud. Putin mai densa decat apa ca si textura, aceasta esenta ce contine extracte din peste 80 de plante fermentate, este usor absorbita in piele, lasand-o catifelata si hidratata.


Folosesc acest produs de aprox o saptamana, in fiecare seara (mi-am achizitionat un set de mostre generos de pe gmarket pentru doar 7$, in conditiile in care 80ml de produs costa intre 40$ si 70$ sau chiar mai mult) si pot sa zic ca intr-adevar tenul meu se simte mult mai hidratat, mai luminos, iar micile adancituri din jurul gurii (nu sunt riduri, doar usoare urme de expresie) si-au pierdut semnificativ din intensitate.


Din pacate nu pot spune acelasi lucru si despre ridul de expresie de pe frunte. Nu am observat nici cea mai mica ameliorare in privinta lui. Bineinteles si durata in care am folosit esenta este destul de scurta si nu ma pot astepta la miracole peste noapte, insa ceva ma face sa cred ca nici in viitor nu voi observa mari schimbari. Pana la urma stim cu totii ca retinolul este singura arma care poate sa 'doboare' ridurile.

Desi este fragrance free, produsul nu este lipsit de orice miros: ceai de plante si citrice este ceea ce imi vine in minte atunci cand il aplic; o combinatie reusita din punct de vedere olfactiv. Singurele defecte pe care i le pot gasi sunt: textura prea apoasa si faptul ca ustura teribil daca ajunge in ochi (dap, am reusit 'performanta'.. de mai multe ori chiar:D).


Acest post nu se vrea un review, ci constituie mai mult prezentarea primelor mele impresii vis-a-vis de aceasta esenta cu scopul de a va putea face o impresie despre produs. Cu atat mai mult cu cat am inclus 3 mostre in giveaway-ul de Sf. Andrei.

2 comentarii:

  1. Ce fain arata mostrele!Foarte profi!
    Si eu imi doresc sa scap de liniile din colturile gurii..off, am incercat cam toate cremele posibile dar nop, nothing changed:(

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine ma enerveaza, mi se pare ca lasa umbre idk:)) d-asta am fost foarte placut surpinsa cand am obs ca s-au estompat 'adanciturile'

    RăspundețiȘtergere