joi, 22 noiembrie 2012

La vanatoare de hainute~


  Weekend-ul ce tocmai a trecut am fost hotarata sa fac o sesiune de shopping fizic. Zic fizic pentru ca eu de obicei prefer sa cumpar orice online, chiar si haine sau incaltaminte. Nu am rabdare sa iau la picior magazinele, sa probez etc; prefer sa stau comfortabil cu laptopul in fata si sa take my time pana ma decid ce sa-mi iau. Bine, in ambele situatii sunt avantaje si dezavantaje, dar destul cu asta.. sa revenim la subiect.

  Asadar, inarmata cu o prietena, sambata dimineata am plecat la vanatoare de hainute; vanatoare ce a inceput prost in Bucuresti, insa s-a terminat nesperat de bine a doua zi in Targoviste:)).
Nici una din noi nu mai mersese la Fashion outlet center, asa ca dupa o scurta oprire la Kendra din Unirii ne-am stabilit cursul catre magazinul mai sus numit. Dupa schimbat metrou, dardait in statie la ratb, certat cu mama la telefon pe motiv ca "am vazut un palton dragut foc si tu umbli aiurea prin Bucuresti in loc sa vii aici sa-l probezi", urcat in ratb si mai apoi calatorit pe stilul 'cartof in sac' (era o aglomeratie de nedescris) am ajuns in the middle of nowhere.. aka la magazin. Mi-a placut foarte mult cum arata complexul, dar doar atat! Pentru ca hainele........ not so much spre deloc. Dupa vreo 3 magazine din care am iesit, cum am intrat adica cu mana goala incepuse sa-mi devina destul de clar ca am facut atata cale degeaba. Dar hai sa aruncam macar o privire, daca tot am ajuns pana acolo. Un singur pulover mi-a facut cu ochiul (cred ca la Eponge), insa in cele din urma nu l-am cumparat pentru ca nu-si justifica banii totusi. In rest nimic nu m-a incantat, de fapt ce sa ma incante, ca nici macar de placut nu era vorba. Fraza unei doamne pe care am auzit-o in treacat in timp ce ieseam dintr-un magazin mi se pare ca rezuma intr-un fel experienta mea cu Fashion outlet de sambata : "Hmm.. uite! Parca astea nu sunt chiar asa urate.."
In conluzie, m-am enervat si am plecat in Afi cu ideea fixa sa imi cumpar ceva de incaltat. Aici am avut ceva mai mult noroc: mi-am gasit in Deichman niste botine dragute foc si extrem, dar extrem de comode!



Oarecum multumita ca mi-am luat ceva, plec acasa unde dau nas in nas cu mama care ma someaza ca "maine mergi sa probezi paltonu ala!". Zis si facut! Duminica eram in Targoviste si ma benoclam la un paltonas de un movuliu superb (what can i say? my mum has taste!:D - poza e facuta cu blitz si nu am reusit sa surprind cum trebuie culoarea though). Placut, probat, impachetat!!

 
"Ah ce dragut e puloverul ala! ..si cred ca il vreau si pe cel de langa".



Si tot de aici mi-am cumparat si o pereche de blugi, de un bleumarin foarte inchis, pe care insa am uitat sa-i pozez.................. :/
Incarcata cu noile achizitii si cu mama in spatele meu, pe a carei fata statea mare scris: "Ti-am zis eu!" m-am mutat in magazinul de langa, de unde mi-am luat o pereche de cizme cu platforma, foarte nice.


Toata aventura a durat maxim 40 de minute si am reusit sa-mi cumpar tot ce aveam in minte in acest timp. 

Morala?!
 Copii.. mai ascultati si de parinti!;)

10 comentarii:

  1. Mvaaaiii, ce mama draguta ai! Sa-ti traiasca <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa porti cu placere noile achizitii, sa-ti traiasca mama ca are bun-gust si buna dispozitie de cheltuit bani si spor la cumparaturi in continuare, doar urmeaza perioada vesela a reducerilor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos e paltonul!vezi, trebuia sa o asculti din prima:))
    Sa le porti cu placere!
    te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  5. banii au fost ai mei, dar cum am cheltuit most of it, urmeaza sa ma 'abonez' la portofelul ei:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce mi plac cizmulitele si ghetutele, foarte frumoase:)sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere