sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Giveaway de Sf. Andrei~


  Nu stiu cate dintre voi stiti faptul ca ma numesc Andreea, insa acesta este motivul pentru care am decis ca primul giveaway de pe blog sa se incheie pe 30 noiembrie. Il aveam in minte de ceva timp si ma bucur ca in sfarsit ajung sa-l organizez.


Iata ce cuprinde micul meu giveaway:
  • Holika Holika Petit BB Cream, varianta Clearing: avand in vedere cat de mult imi plac bb cream-urile asiatice, nu puteam sa nu includ una, de acolo de la mama ei, in 'pachetel':)). Am auzit atatea pareri bune despre gama Petit, incat m-am decis sa o incerc si odata cu mine va face acelasi lucru si o cititoare norocoasa;
  • Mostra Sulwhasoo Firming cream (5ml): tot scotocind prin Gmarket am dat la un moment dat peste un shop care vindea mostre a diferite branduri de cosmetice coreene, in principal de lux. De majoritatea nici nu auzisem, dar dupa cateva cautari google am devenit imediat curioasa la adresa lor. Printre acestea s-a inumarat si Sulwhasoo, una din cele mai importante marci high-end de ingrijire, detinuta de gigantul Amore Pacific;
  • Mostre Su:m 37˚ Secret Programming Essence (1ml) - 3 buc: produsul vedeta al unei alte linii de lux, detinuta de asta data de LG (yep, that LG);
  • Mostra IOPE V-LIFT Eye Cream (10ml): produsul full size are 25ml, deci mostra este mai degraba o mini crema;
  • Hera sapun parfumat Zeal: se pare ca am ales din greseala varianta de 60g, in locul celei de 80g, asa ca este mai mic decat ma asteptam. Nu pot sa-mi dau seama cum miroase din cauza ambalajului destul de etans, insa daca e sa ma iau dupa reviews, are un parfum foarte placut;
  • Orly Aquamarine Bliss: vreau sa precizez ca aceasta oja a fost swatched o data sau de doua ori, dar asta e tot; este transparenta si cel mai bine ar arata layered peste alta oja, zic eu;
  • Yankee Candle Midnight Jasmine: atat de mult mi-a placut aceasta tarta, incat m-am hotarat sa mai cumpar una si sa o includ in giveaway;
  • Mostra Etude House Collagen moistfull cream: mi-a fost oferita la cleansing foam-ul pe care l-am cumparat de la ei, iar eu o ofer mai departe pentru ca am tot cumparat creme de fata in ultimul timp. Nu vreau sa existe posibilitatea de a fi tentata de inca una. Pe scurt arunc ispita in curtea vecinului:));
  • Portfard Yves Rocher: produsele vor veni intr-un portfard simpatic de la Yves Rocher.


Intru-cat majoritatea produselor va sunt probabil nefamiliare, am decis ca o sa postez pana in momentul inchiderii giveaway-ului, cate o mica prezentare, review, prime impresii pentru fiecare brand in parte din cele enumerate mai sus (cu exceptia Orly si Yankee Candle ofc).

Reguli:
  1. Sa urmariti blog-ul prin GFC;
  2. Sa dati LIKE la pagina de FB: http://www.facebook.com/missoverspender;
  3. Sa scrieti despre acest giveaway pe blog sau sa dati share public pe facebook acestui post;
  4. Sa completati formularul de mai jos.
  Giveaway-ul incepe astazi, 10 noiembrie si se va incheia pe 30 noiembrie, anul curent. Castigatoarea va fi anuntata pe 1 decembrie (cel mai probabil o voi contacta si pe facebook), insa daca nu voi primi nici un raspuns pana luni, 3 decembrie, voi alege pe altcineva.

BAFTA! 

a Rafflecopter giveaway

52 de comentarii:

  1. Pot sa particip doar pentru sapunul Hera?:))
    Glumesc, dar ala imi face cel mai tare cu ochiu; :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim este super premiul

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt noua pe pagina ta ,ma voi abona sa ti itesc parerile dar si sfaturile .multumim

    RăspundețiȘtergere
  4. ce premii minunate:X:X:X...deja de la BB cream salivam pe tastatura:X

    RăspundețiȘtergere
  5. e si ziua mea pe 30 ..poate am noroc!!multumim

    RăspundețiȘtergere
  6. Super giveaway si super blog! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Premii minunate! Felicitari pentru blog si multumiri pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumim pt concurs , premiile sunt super

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim.numa bunatati.La multi ani!sanatate si numa impliniri pup.
    la miss orvers.din reflector numi da pag.cum fac?ms mult.restu am facut

    RăspundețiȘtergere
  10. l-ai mai avut? sau e dragoste la prima vedere?:)) bafta!

    RăspundețiȘtergere
  11. dragute premiile. MUltumim!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragoste pentru sapunuri:))

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani anticipat ! :P

    RăspundețiȘtergere
  14. la multi ani :* ,sa fi iubita

    RăspundețiȘtergere
  15. Iti pun la multi ani de pe acum. Si eu sunt tot Andreea :D Iti multumesc pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  16. la multi ani si tie!! sa fi sanatoasa si iubita. si bafta!;)

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani.impliniri si numa realizari pupici.

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, Andreea! O zi frumoasa sa ai...si multe clipe magice de-a lungul vietii ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. cu intaziere raspund, dar multam frumos! :)

    RăspundețiȘtergere