miercuri, 28 noiembrie 2012

Achizitiile din ultima vreme..


  Postez in salturi in ultima perioada.. :( Timp putin si au intervenit si niste probleme ce vreau sa le rezolv cat mai repede.. abia astept sa ma linistesc! Sa speram ca asta se va intampla cat mai repede, de preferinta weekend-ul acesta si apoi ma voi putea ocupa si de blog mai mult si mai bine. Just bear with me a lil bit more..

Sa ne apucam de treaba:
  • ramasesem in pana de gel de dus, mai aveam doar un strop diluat cu apa:)) si desi tocmai ce dadusem o comanda la yves ce includea vreo 4 geluri de dus (st o furnicuta harnicuta, fac provizii:)):D), pana cand aceasta venea eu cu ce ma spalam?! asa ca am trecut pe la magazinul yves rocher din unirii si mi-am cumparat in sfarsit faimosul gel de dus cu cafea. Sincera sa fiu eu nu prea agreez gelurile de dus cu arome pe care de obicei le intalnesti in bucatarie, dar acesta m-a cucerit. Este intr-adevar genial!
  • va ziceam in ultima postare ca am trecut acum doua weekenduri pe la kendra.. motivul a fost mascara Max Factor 2000 Calorie care venea in set cu pudra Creme puff. Ramasesem fara un rimel bun, de capatai si m-a atras atat oferta, cat si review-urile pozitive la adresa lui 2000 Calorie. Trebuie sa recunosc ca nu am folosit pudra pana acum, ci doar am testat-o putin pe obraz si mi-a facut impresia ca are o putere prea mare de acoperire pentru a o folosi in combinatie cu un ftd/bb cream. Insa de mascara sunt foarte multumita!
  • M-am suparat pe Head&Shoulders pentru ca imi indrepta teribil parul, asa ca am revenit la o dragoste mai veche si anume Gliss cu ulei de argan, care imi pastreaza buclele naturale mult mai bine.
  • In sfarsit am gasit o pila de metal buna!.. in Real, nici nu mai stiu cat am dat pe ea, dar isi face treaba de minune.
  • Duc o lupta aproape pierduta cu bretonul in fiecare zi, in ultima vreme. Se pare ca nu poate sa se aseze decat abia DUPA ce intru in casa si nu mai trebuie sa plec nicaieri. Fixativul imi da speranta ca "poate.. victoria va fi a mea azi!". De multe ori doar cu speranta ma aleg, dar acum nu le putem avea pe toate, nu?:)) Imi place Nivea pentru ca nu ingreuneaza parul, chiar daca fac exces de zel.
  • Am profitat de o oferta Avon si mi-am luat apa de parfum Incandesence (o mare iubire de-a mea) cu doar 40 ron. Mi-era dor de acest parfum! 
  • Tot rasfoind catalogul Avon mi-a sarit in ochi micul dispozitiv de incalzit mainile (nu stiu cum altfel sa-l numesc). Are o bucatica de metal in interior pe care daca apesti, intreaga jucarie incepe sa degaje caldura. Distractia tine vreo ora jumate, dupa care trebuie sa-l tii in apa fierbinte pentru a-l putea refolosi. Imi doream de multa vreme asa ceva si nu o data am regretat ca nu mi-am cumparat unul inainte sa plec in Paris in februarie. Asa ca n-am putut sa ratez ocazia de a-l achizitiona acum. Inca nu l-am folosit.
Cam asta e tot ce mi-am luat in ultima vreme. Insa astept o comanda MUA, cea Yves Rocher de care am pomenit deja si una de pe Coastal Scents. Iar maine imi sosesc lentilele colorate!:D In sfarsit imi implinesc visul de a avea ochii deschisi!:)) Nu mi-am luat pe albastru insa, mi se pare ca aratau prea fake, asa ca am optat pentru gri. Sper ca nu voi semana cu un caine husky!:))

In incheiere va aduc aminte de giveaway: vineri este ultima zi in care va mai puteti inscrie.
Multa bafta!!!

4 comentarii:

  1. Eu de cand zic ca trebuie sa dau comanda la YR dar parca atunci cand am bani nu ma lasa inima..imi doresc si eu foarte mult gelul de dus cu cafea ca am tot citit ca e foarte apreciat,dar mai astept putin sa ma redresez cu banii si atunci poate imi iau mai multe.
    Mi-am zis ca trebuie sa imi schimb si balsamul de par si cred ca tot pe Gliss ma dau si eu dar inca nu stiu ce sa aleg.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar mi-ar placea sa incerc si eu gelurile de dus de la YR :) Incandesence e unul din parfumurile mele preferate, tare mi place!sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac ca nu imi lasa pielea uscata absolut deloc, dar nu fac foarte multa spuma si se consuma rapid din aceasta cauza. mersi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa ce dai comanda sa ne arati si noua ce ti-ai luat;)

    RăspundețiȘtergere