vineri, 26 octombrie 2012

Un parfum de poveste.. Yankee candle!


   Mi s-a facut azi o "pofta" de tarte Yankee Candle ceva de nedescris! Si singura vinovata este Andreea de la neverspoiledenough si al sau post Idee de cadou: Tartele Yankee Candle de sezon. Cum azi aveam drum prin Obor (a se citi: metroul Pantelimon-Dristor2 trece si prin statia Obor:D), am mers la magazinul Yankee din Bucur sa-mi fac damblaua:)).

Am incercat sa fiu cumpatata si surprize suprize.. chiar mi-a iesit! Am parasit magazinul avand in plasa doar trei 'lumanarici', desi as fi luat pe putin 20:)). Iata ce am ales eu..


Am intrat acolo chitita ca vreau cel putin o tarta cu iz de iarna. Am ales Sparkling Snow. Nu as putea descrie exact a ce miroase, insa eu o asociez cumva cu cearceafuri imaculate, puse la uscat in bataia vantului, intr-o zi insorita de iarna.


Urmatoarea achizitie m-a cucerit atat prin mireasma, cat si prin eticheta foarte simpatica. Se numeste Soft Blanket, denumire ce se potriveste la fix cu parfumul reconfortant, care ma indeamna sa ma cuibaresc la adapostul paturii si sa uit de tot si de toate.


Midnight Jasmine m-a dus cu gandul in prima faza la prospetimea padurii primavara, insa apoi m-am vazut in mica gradina din fata casei, cladita chiar de mine. Era vara si se inserase.. priveam mandra in jur la straturile de flori, la gazon, la cararea cu pietre pe care eu singura o batusem in pamant, la garduletul de lemn pentru care ma ciondanisem o zi intreaga cu bunicul meu sa-l faca un metru mai la stanga:)). Ma simteam protejata in coltul meu verde, rasfoind revista Gradina mea de vis si facandu-mi planul de bataie pentru ziua urmatoare: "Maine seara o sa atarn lumini colorate in mar. O sa fie feeric!" Anii au trecut si nu am mai putut sa ma ocup de mica gradina asa cum se cuvine, garduletul de lemn si marul sunt singurii martori ramasi ai acelei veri magice, pe care mi-am petrecut-o de dimineata pana seara afara.

Nu stiu daca datorita amintirilor starnite sau a parfumul imbatator, insa Midnight Jasmine este favorita mea. Cu siguranta o sa o recumpar.. de n ori:)) si abia astept sa o folosesc; nu am nici o lampa de aromaterapie in Bucuresti, insa maine plec acasa, asa ca o sa aduc una la intoarcere.

Ati folosit tartele Yankee Candle? Daca da, care sunt aromele voastre preferate si de ce va aduc aminte?
Sunt doritoare de recomandari!:D

4 comentarii:

  1. Arata atat de bine:X Sunt delicioase

    http://alexschoice.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am luat Soft Blanket de la Cosmetics Beauty Hair din doua motive: cui nu ii plac paturicile pufoase si 2. cat de tare seamana ursuletul din imagine cu Ted (din film)? :D Sa le folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. da, eticheta e adorabila si te face sa o cumperi. insa nici parfumul nu e de lepadat:)) multam frumos:*

    RăspundețiȘtergere