joi, 25 octombrie 2012

Sa facem curatenie!


  La inceputul acestei luni m-am mutat cu pisica, cu catel la Bucuresti (eh nu chiar.. pe ei doi i-am lasat acasa:D), prilej perfect pentru putina curatenie de toamna printre produsele de make-up.


  Crema de la Cosmetic Plant nu era complet consumata, insa consistenta i se schimbase de ceva timp si am renuntat sa o mai folosesc. Daca aceasta era pe terminate, nu a fost si cazul demachiantului de la Garnier, pe care l-am aruncat aproape plin. Nu l-am folosit deoarece nu indeparta machiajul bine si in plus ma usturau ochii din cauza lui. Tratamentul iluminator cu sake si orez Planet Spa de la Avon avea un miros placut, insa nu l-am utilizat foarte des. Cred ca era pe jumatate plin cand a ajuns in cosul de gunoi. Nici antiperspiratul Avon active nu a fost foarte folosit; nu mi-a placut sistemul de aplicare. Spray-ul de picioare racoritor avea un miros destul de puternic si nu foarte placut, asa ca evitam sa-l aplic sau uitam cu desavarsire de el. Deci si pe el l-am aruncat fara sa-l fi terminat.


Nu ma omor cu produsele de styling pentru par, folosesc doar fixativ din Paste in Craciun. Asa ca nici eu nu pricep de ce mi-am cumparat ceara de par de la Nivea. Cred ca sub un impuls de moment ca vreau sa-mi stilez bretonul in nu stiu ce fel. Bineinteles ca nu am utilizat-o niciodata, dar o aveam de foarte mult timp asa ca a trebuit sa o arunc. Am pastrat insa cutiuta si acum o folosesc pentru a-mi doza exfoliantul de la Sabon. Borcanul in care este ambalat acesta este greu de manevrat, mai ales cu mainile ude, asa ca prefer sa-mi transfer cateva lingurite in ea inainte de fiecare dus.


  Urmatoarele produse care au ajuns in cos sunt in principal lipgloss-uri: unul de la Elf si trei de la Avon. Cel roz din dreapta a fost favoritul meu si desi abia daca mai puteam sa scot produs din el - era aproape complet consumat, nu m-a lasat inima sa-l arunc pana acum:)). Din Zit zapper-ul de la Elf mai aveam foarte putin, am renuntat sa-l mai folosesc pentru simplul motiv ca mi-am cumparat altul intre timp. Antiperspirantul Nivea era si el aproape terminat, insa l-am aplicat mai mult pentru parfum pentru ca nu mi s-a parut foarte eficient. Nici nu stiu de ce nu l-am aruncat pana atunci.


Batonul corector nu a fost folosit niciodata, deoarece inca de cand l-am luat consistenta sa a fost ciudata, dupa cum se observa si din poza. In prima faza am crezut ca am cumparat un produs expirat, insa cand am verificat eticheta am vazut ca nu a fost asa.


Ultimul produs de care m-am despartit nu avea nici un alt pacat in afara faptului ca nu mi se potrivea. Mi se parea ca imi apareau cosuri de fiecare data cand foloseam aceastra crema, asa ca dupa vreo 3-4 aplicari am abandonat-o in fundul raftului cu cosmetice. Totusi pentru ca nu o aveam de mult timp, aceasta nu a ajuns in cosul de gunoi, ci i-am dat-o bunicii mele sa o utilizeze pe post de crema de maini.

Si aici se incheie mica mea curatenie de toamna. De felul meu nu arunc lucruri des, banuiesc ca sunt o fire nostalgica, ce se ataseaza de obiecte. Iar acest lucru se vede si in departamentul cosmetice. Chiar daca nu le mai folosesc de ceva vreme, tot le tin around. Daca ma gandesc bine as mai avea inca de doua ori pe atat de aruncat, dar.. "lasa! data viitoare.." :).

4 comentarii:

  1. Nici mie nu imi vine sa arunc lucrurile, dar uneori e nevoie de o curatenie temeinica la cosmetice :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine ai facut ca ai aruncat lucrurile care nu-ti mai foloseau,de multe ori tinem cosmetice care nu ni se potrivesc doar pentru ca am dat bani pe ele...imi place blogul tau si ti propun sa ne urmarim reciproc.te astept http://pictura-pe-unghii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. exact pe principiul asta am tinut ceara de par atata timp, desi era clar ca nu o sa o folosesc. dar imi parea rau de banii dati pe ea sa o arunc.
    ma bucura acest lucru!:)

    RăspundețiȘtergere