luni, 22 octombrie 2012

Reduceri Carespot


  Zilele astea Carespot.ro opereaza reduceri de pana la 50% la produsele comercializate. "Ocazia perfecta!" mi-am zis azi-noapte in timp ce citeam newsletter-ul pe telefon: aveam in wishlist tratamentul leave-in CHI Silk Infusion (discount de 35%, pret actual: 38,37 ron) si Mario Badescu Hyaluronic Day Cream (discount de 25%, pret actual: 84,75 ron) de ceva vreme. Dimineata, cum am deschis calculatorul, am si aterizat pe site. Douazeci de minute mai tarziu comanda era data si nu stiu cum mi-a alunecat mana de am adaugat si OPI Gouda Gouda Two Shoes (discount 35%, pret actual: 29,10 ron) in cos inainte de a o trimite.
  Din pacate tocmai am fost sunata de cei de la Carespot.ro si mi s-a spus ca nu mai au tratamentul in stoc. Mi-au oferit alt produs in locul acestuia, insa am refuzat. Kinda bummed about this, but oh well..

Later edit: Am rezolvat si cu tratatmentul Silk Infusion de la CHI. Mi l-am comandat de pe Strawberrynet.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu