joi, 18 octombrie 2012

Purrrplelicious nails


  Acesta este un NOTD mai vechi, dovada fiind lungimea unghiilor, pe cand incercam sa ma conving ca Rimmel 60sec 610 Pompous nu mi-e antipatica. Nu prea mi-a reusit acest lucru; e ceva la aceasta oja de la formula pana la culoare care nu-mi place. Si e ciudat.. pentru ca e un purple, iar eu ador ojele purple. Ma rog.. 


  Pentru a ajunge la rezultatul din imagine am aplicat doua straturi de Pompous, peste care am adaugat flakie-ul de la Seventeen (105) si sclipuriciul Golden Rose Care + Strong 169. Am incheiat cu top coat-ul matifiant de la Rimmel. Nu pot sa zic ca imi displace ce a iesit, insa nici nu ma da peste cap. Si daca mai tin eu bine minte.. the hole thing was a pain in the ass to remove. Nu doar glitterul a fost de vina, ci si baza mov, care mi-a patat mainile in fel si chip.





2 comentarii: