miercuri, 10 octombrie 2012

Nimicuri mai mult sau mai putin trebuincioase..


  Am disparut ca magarul.. sau ma rog in cazul de fata magarita:)) in ceata in ultima vreme, insa am revenit. Am fost foarte ocupata si obosita saptamana ce a trecut, de aceea am cam neglijat blogul (shorry shorry!), dar it's not the case anymore. Si pana nu incep sa divaghez.. postarea de azi!

Aceasta consta in ce nimicuri mi-am mai cumparat in ultima vreme. Acum daca de sampon aveam nevoie pentru ca nu ma intelegeam deloc cu Syoss-ul cumparat in urma cu o luna, daca masca de par mi se terminase, daca sapunul e de nelipsit, iar o manusa exfolianta e buna la casa omului, daca piatra de alaun era in capul wishlist-ului meu, apoi de oje sigur nu aveam neaparata nevoie! Nici macar 'nevoie' simplu, fara nici un fel de alta infloritura, nu aveam. Dar sa privim partea plina a paharului: sunt doar 3!:D
De fapt imi pusesem in gand sa-mi achizitionez doar duo-chrome-ul, dar apoi mi-a facut cu ochiul somonul din imagine si cand sa platesc m-a aburit vanzatoarea sa iau si baza intaritoare. E drept aveam nevoie de una, insa nu intentionam sa o cumpar atunci. Dar e vina mea ca toata cumpatarea mi se frange atunci cand ma aflu in fata unui stand de oje?! Hmm.. da, cam e. Sa trecem mai departe!

Flormar Active Nail Hardener - 08, Nail enamel - 122, Duo Chrome - DC05

  Asa cum am spus mai sus, mi se terminase masca de par (tot Kallos, varianta cu placenta), asa ca aveam nevoie de una noua. Eu una am ajuns dependenta de mastile de par; balsam nu-mi place sa folosesc (nu stiu nici eu exact de ce, insa i just don't) asa ca acestea sunt singurul colac de salvare pentru parul meu fragil si subtire. In prima faza am intins mana tot dupa cea cu placenta, pe care tocmai ce o consumasem, insa apoi m-am razgandit si am ales varianta cu morcov. Si tin sa zic ca aceasta parca imi place o idee mai mult. Si ador mirosul si culoarea ei portocalie!:))

Masca de par Kallos cu morcov

  Manusa exfolianta am luat-o la recomandarea unei prietene si o alternez cu scrubul de corp de la Sabon. Initial mi s-a parut putin cam dura, insa acum m-am mai obisnuit cu ea.
  Eu am tendinta de a-mi spala mainile destul de des, iar sapunul lichid mi se pare o varianta mai comoda decat cel solid. Cel pe care l-am cumparat are si glicerina asa ca nu-mi usuca mainile atat de tare; in plus parfumul lui este pur si simplu demential!

Pharmalun - piatra de alaun

  Inchei postarea cu piatra de alaun. De cand am citit de existenta acesteia pe blog-ul Simonei (VintageLook), tot caut sa-mi achizitionez una, iar astazi am si reusit asta:)). De unde? DM ofc! Initial am zarit-o pe cea de la Balea, insa aceea continea ammonium alum, care este varianta sintetica a mineralului. Dupa inca cateva minute de foiala am observat-o si pe aceasta din imagine, pe un raft ceva mai sus. Ingrediente: potassium alum, deci forma naturala.
Acum este o intreaga discutie si in jurul acestor deodorante promovate si cunoscute ca safe. Opinia generala este ca da, acestea sunt mai putin periculoase decat antiperspirantul obisnuit, insa nu sunt chiar aluminiu-free, ba din contra. Si intr-adevar numele potassium alum-ului conform IUPAC (International Union of Pure and Applied Chemistry) este: Aluminium potassium sulfate dodecahydrate. Se merge pe ideea ca molecula acestuia este prea mare pentru a fi absorbita in piele, spre deosebire de cea a aluminum chlorohydrate-ului. Studii concludente care sa sprijine sau din contra sa demonteze aceasta idee, nu prea exista insa. 
Eu una am zis ca este un produs ce merita incercat. Acum sa vedem si cum o sa 'performeze':).
Voi ce parere aveti despre piatra de alaun?

2 comentarii:

  1. Cum a performat piatra de alaun? La ce pret ai achizitionat-o de la DM?

    RăspundețiȘtergere
  2. a costat in jur de 20ron. in opinia mea nu este la fel de eficenta ca un antiperspirant, asa ca te poti astepta la surpize neplacute in zilele mai solicitante, insa este decenta. acum depinde si de fiecare organism..

    RăspundețiȘtergere