duminică, 14 octombrie 2012

Mono-ul Chestnut de la Avon: dupe pentru Naked's Smog


  Pe cand imi sortam produsele de make-up si ingrijire in vederea a ce sa iau cu mine la Bucuresti si ce sa las acasa, acum vreo 2 saptamani, mi-a sarit in ochi mono-ul de la Avon in nuanta Chestnut. Parca il mai vazusem undeva.. dar unde?!


Si apoi mi s-a aprins beculetul.. Smog din paleta Naked. Acesta din urma are un sheen auriu ceva mai pronuntat fata de fratele sau de la Avon si este bineinteles mai pigmentat, dar acestea ar fi singurele diferente. Va las cu pozele..

Stanga: Smog, dreapta: Chestnut - o singura aplicare

Stanga: Smog, dreapta: Chestnut - mai multe aplicari

Stanga: Smog, dreapta: Chestnut - mai multe aplicari, blit

*Nu le pot compara din punct de vedere al rezistentei pe pleoape insa, pentru ca nu am mai purtat Chestnut de multa vreme.

4 comentarii:

  1. Mie mi se pare ca seamana chiar bine! Cred ca diferenta majora se face la rezistenta, dar poate ca un primer schimba situatia. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi se pare la fel. smog are un finish auriu o idee mai pronuntat doar. pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici Smog nu e cel mai prietenos fard in ceea ce priveste rezistenta daca nu-i pui ceva "strong" sub, fardurile sidefate din Naked imi stau locului numai cu TFSI, altfel se strang, inclusiv cu UDPP, dar isi mentin intensitatea multa vreme (poate aici ar fi de vazut diferenta). Seamana chiar bine, ar fi fost interesant si un swatch peste o baza/primer

    RăspundețiȘtergere
  4. nici mie nu-mi rezista fardurile cu udpp, in special cele de la urban:))). aceeasi poveste si cu nyx hd eye shadow base, desi are si el reviews bune. in prezent folosesc primeru de la elf si rezistenta e decenta. cred ca ar fi cazul sa incerc tfsi. :)))

    RăspundețiȘtergere