duminică, 14 octombrie 2012

Flormar Duo-chrome DC05


  Azi am vazut poze cu noile oje duo-chrome de la Flormar, ziua urmatoare eram la stand si imi cumparam DC05, un verde superb cu reflexii turcoaz sau aurii in functie de cum bate lumina.


  Aplicarea este usoara si curata, timpul de uscare este scurt, iar rezistenta buna, ca de altfel la majoritatea ojelor acestei marci. Costa 14 RON si o gasiti la orice stand Flormar. Aparatul nu a reusit sa surprinda in detaliu reflexiile acestei oje, insa va puteti face o oarecare idee de cum arata in realitate. Si acum pozulici..




Singurul lucru care imi displace la aceasta oja este capacul auriu. Nu am fost eu niciodata mare fana a design-ului sticlutelor Flormar, prefer stilul Rimmel sau Opi, insa acest capac ii pune.. capac!

5 comentarii:

  1. Yep yep. Si deja am ochit si mov-ul din aceeasi gama:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ramo_pufuletz21218 octombrie 2012, 01:40

    frumos, pacat ca la mine in oras nu am este stand de la ei, dar ii gasesc eu pe undeva, te-am pupat : *

    RăspundețiȘtergere