duminică, 28 octombrie 2012

Comanda Carespot: O.P.I & Mario Badescu


  Atat Mario Badescu Hyaluronic Day Cream, cat si O.P.I Gouda Gouda Two Shoes se aflau pe wishlistul meu de ceva timp, asa ca indata ce am vazut ca sunt reduceri pe Carespot.ro, n-am mai stat pe ganduri si am 'pus' de o comanda. Initial aceasta continea si CHI Silk Infusion, insa nu era pe stoc si m-am vazut nevoita sa renunt la el.. cel putin in acel moment.

Crema de la Mario Badescu este extraordinara, parca ar fi fost formulata exact pentru nevoile mele: intra repede in piele, nu lasa urme grase absolut deloc, imi face tenul deosebit de fin, iar efectele sale sunt imediate. De exemplu neglijasem ingrijirea fetei in ultimele cateva zile, asa ca tenul meu era vizibil obosit, tracasat. O singura aplicare a acestei creme si pielea mea si-a revenit instant.

Nu stiu altii cum sunt, insa eu am gasit crema de zi perfecta! 

O.P.I Gouda Gouda Two Shoes

Pot sa zic ca imi place Gouda de doua ori mai mult acum, ca am vazut-o aplicata. Am observat ca in lumina artificiala bate mai mult spre maro, in timp ce in lumina natura e un somon superb. Chiar si mama, care de obicei nu e interesata de "drogheria" mea, asa cum ii place sa o numeasca, m-a complimentat ieri pentru oja:).

6 comentarii:

  1. Ce frumoasa este oja!Gata, imi dai dependenta:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de ele. Intr-adevar,oja arata foarte bine.:X

    http://alexschoice.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Sa le folosesti cum altfel decat fericita!

    RăspundețiȘtergere