luni, 22 octombrie 2012

Azi iubesc.. Gmarket!


  Sau ma rog.. azi iubesc Gmarket mai mult decat de obicei. Sa vedeti de ce..

  In timp ce ma uitam eu aiurea pe blog, incercand sa ma decid daca sa schimb sau nu schema de culoare a temei, imi cade privirea pe live traffic feed: vizitator din hong kong sosit via gmarket! Whut?!.. Si atunci mi-am amintit ca luna trecuta m-am inscris cu postarea "Gmarket.. it's been a while" la concursul lor Top bloggers. Probabil s-au afisat castigatorii si probabil sunt.. unul din ei!:D Am intrat pe site si intr-adevar asa este. Premiul consta intr-un certificat in valoare de 50.000 woni, adica aprox 45$.

  Si aici intervine al doilea motiv pentru care iubesc Gmarket azi. Daca pana acum pentru clientii din strainatate existau doar paypal, card sau exclusiv Gmarket cash balance ca modalitati de plata, acum acestea se pot si combina. Adica poti plati o parte din comanda cu cardul/paypal-ul si restul cu cash balance. Ceea ce este pur si simplu minunat! Certificatul castigat la Top bloggers poate fi incasat numai prin intermediul balantei. 45$ nu sunt chiar de colea, insa daca trebuie sa platesti numai shipping 20-25$, atunci nu prea te mai alegi cu multe, nu?

  In cash balance se aduna mereu banuti pentru ca Gmarket se foloseste de greutatea estimata de vanzator a produselor, pentru a stabili taxa de transport. Aceasta este de cele mai multe ori mult mai mare decat cea reala, asa ca dupa ce comanda este cantarita la depozit, suma platita in plus pe shipping este restituita in balanta mai sus mentionata.. de unde nu prea puteai nici sa o scoti, nici sa o folosesti: taxa de retragere este prea mare si nu se merita, iar ca sa platesti cu ea, trebuia sa ai destul banet acolo pentru a acoperi o intreaga comanda cu shipping cu tot. Asa ca singura alternativa era sa lasi banii sa se adune in timp sau daca se nimerea sa-ti ceara additional shipping cost, sa platesti cu ei. Mi s-a intamplat asta o singura data si nici atunci nu am putut sa platesc cu cash balance, pentru ca valoarea pe care trebuia sa o achit era cu aprox 3 ron mai mult decat ce aveam eu in balanta.

Schimbarea este cu atat mai bine venita cu cat planuiam o comanda gmarket de vreo saptamana. Insa tocmai am intrat in banii pusi deoparte pentru ea ca sa pot profita de reducerile de pe Carespot, asa ca m-am vazut nevoita sa o aman pana dupa 16 noiembrie. Totusi vroiam cateva produse cat mai repede cu putinta; luna viitoare este ziua mea onomastica (ma numesc Andreea pentru cine nu stie:D) si vreau cu aceasta ocazie sa organizez primul giveaway pe blog.
Asa ca schimbandu-se datele problemei, o sa dau o comanda micuta acum, in principal pentru giveaway, folosind atat cardul cat si balanta pentru a o achita, iar pe cea mare o las pe luna viitoare.

Today was a happy Gmarket-day! :))

4 comentarii: