duminică, 16 septembrie 2012

Skin79 in Baneasa


Tocmai ce am citit pe facebook ceva care ma bucura extrem de mult: se deschide o reprezentanta Skin79 in Baneasa Shopping City in octombrie! Sa ma duc in magazin sa-mi cumpar bb cream-ul preferat, in loc sa astept zile intregi sa-mi soseasca prin posta tocmai din Coreea de Sud.. asta da schimbare!:D

Disclamer: BB cream-ul din imagine este cumparat de mine, de pe Gmarket. Nu sunt asociata in nici un fel cu Skin79 Romania, sunt doar o persoana careia ii place acest produs foarte mult:).

Later edit: magazinul Skin79 s-a deschis in Bucuresti Mall (zona Vitan).

25 de comentarii:

  1. Nu creeeeeed! Unde ai citit? Omagaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  2. cand am vazut eram all O__o... apoi am trecut rpd in mod 'Fyeah!!' :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne bucura mult reactia ta incurajatoare. Sunt niste produse inovatoare de care cu siguranta se vor indragosti multe dintre romancele noastre odata ce se vor familiariza cu brandul si calitatea acestora.


    https://www.facebook.com/events/275718885875128/
    Ne face o deosebita placere sa va anuntam participarea la targul Cosmetics Beauty Hair 2012 din cadrul Romexpo (20-23 septembrie, pavilion C2, stand 44). Vom deschide si prima reprezentanta SKIN79 in Romania in Baneasa Shopping City in luna octombrie.

    Magazinul online skin79.ro va fi de asemenea lansat la sfarsitul lunii octombrie. Va asteptam cu oferte promotionale si mari surprize cu ocazia lansarii oficiale a produselor SKIN79 la targ.

    SKIN79 Romania

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa deschida magazinul din Baneasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu:DD cine stie poate or sa aduca in viitor si alte marci de cosmetice din Coreea de sud.. /one can dream:))

    RăspundețiȘtergere
  6. E bunicel BB Cream-ul din poza? Sincer nu am auzit pana acum de Gmarket dar sa stii ca m-ai facut curioasa. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. mie una imi place foarte mult:) si prietenele mele folosesc acum tot bb creamu asta. eu de curand mi-am luat missha, alta marca renumita. ca efect e asemanatoare cu skin79, dar pentru perioada rece cred ca o sa mi-l cumpar si pe acesta iar.
    gmarket e un super site:)), cu transportu e cam naspa ca trimit prin ems si e destul de mult, mai ales dc dai comanda singura:(

    RăspundețiȘtergere
  8. S-a deschis magazinuldin Baneasa? Magazinul onine nu a aparut .Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Skin79 Romania cu BB cream-urile lor mi-au lasat un gust amar si la propriu si la figurat.Au un management de toata jena si un personal foarte prost instruit.Daca acesta nu exista si in spatele intregii afaceri sta numai domnisoara Andra Georgescu mai bine s-ar apuca de cantat (ii sta mult mai bine in aceasta postura) decat sa vanda produse pe piata romaneasca.BB cream-ul meu mult asteptat a sosit la mai bine de 3 saptamani de la comanda desi livrarea nu trebuia sa dureze mai mult de 5 zile.Am raspuns la nenumarate emailuri in care mi se cerea reconfirmarea adresei cu promisiunea ca dupa confirmare produsul e livrat in acea zi.In fine... asteptarea a fost atat de lunga incat m-a determinat sa anulez comanda.Comandarea produsului de pe alt site oficial Skin79, de exemplu din Spania era mai rapida decat produsul livrat de la Bucuresti.In fine ..la o saptamana dupa anularea comenzii m-am trezit cu avizul in posta trimis de persoana fizica Andra Georgescu.Din Bucuresti in orasul unde locuiesc coletul nu a facut mai mult de 2 zile.Am fost si l-am ridicat bineinteles.Acasa in pachet am gasit 3 pene roz, un flyer si bineinteles mult asteptata crema.Ma asteptam sa gasesc in colet o factura si o cutie de crema sigilata insa nu a fost nici o factura.Crema am aflat ulterior ca asa vine fara folie protectoare("asa vin de la import"),doar cutia de carton si tubul de crema nesigilat in ea. Bun...testarea produsului am amanat-o pe a doua zi dimineata.Am incercat-o atunci doar pe mana pentru ca deja eram data cu alt produs pe fata.A doua zi dimineata am aplicat produsul pe toata fata si accidental am scapat produs in zona buzelor, obisnuita de la fd.de ten.Stiu ca nu se folosete bb pe buze insa chiar si asa....impactul a fost soc.Un gust mai rau decat pelinul,usor acid, gust ce nu l-am intalnit la nici un alt produs cosmetic pana acum.Nu am bagat prea mult in seama acest aspect pentru ca ma grabeam asa incat dupa bb cream am aplicat fardul de ochi,o dunga de eyliner ,rimleul,rujul si pe-aici ti-e drumul.Dupa amiaza cand am ajuns acasa m-a intampinat sotul meu si sarutand-ma pe obraz mi-a facut o remarca deosebita "ce amara esti..."Ok...am spus ca sunt eu nebuna insa a doua persoana deja confirma amaraciunea produsului.Am scris aseara pe FB pe pagina oficiala din Ro problema ce o intampin.Le-am spus celor de la Skin ca poate am primit un tub cu problema insa dupa vreo 4 mesaje in care intrebam din ce cauza poate fi crema amara cei de la SkinRo mi-au spus ca sunt prima clienta care se plange de asa ceva si prin intrebarile mele le distrug imaginea firmei si sa incerc sa fac anchete prin alte parti.Rugasem intr-o postare sa imi spuna utilizatoarele de BB Pink daca si ele au intampinat asemenea problema sau e doar la mine.Bineinteles ca cei de la Skin pun mereu aceeasi placa :produsele ce le vand ei sunt certificate si aici se opreste tot balamucul.Bineinteles ca am ramas socata dupa asemenea "tratament cosmetic" din partea celor de la Skin.In loc sa isi puna intrebari si sa verifice ce se intampla ei sterg mesajele de pe FB pentru ca le "strica imaginea firmei".Mi-au spus ca sigur a facut o reactie cu alt produs aplicat pe fata.Ca ei au si mancat crema si nu e amara.Hello!!!!Cu ce sa faca reactie crema daca eu am aplicat crema pe ten proaspat dimineata?Cu apa??Oricum aseara am depus o plangere la protectia consumatorului.Nu stiu ce solutie o sa aiba insa eu nu mai pun pe fata acel produs.Unde mai pui ca este plina de parabeni.Deja am aruncat tubul de crema la gunoi pentru ca mi-a fost frica sa mai pun produsul pe fata.Voi face o sesizare si celor de la Skin Koreea.Cat despre cei de la Skin Ro am impresia ca ei fac anchete si sunt prezenti cu sfaturi pe toate blogurile de cosmetice.Sa va fie rusine!Se mai plangeau cateva fete pe FB ca nu onorati comenzile.Cum ati aparut pe piata Romaneasca tot asa o sa si dispareti cu atitudinea aceasta fata de clienti.Imi cer scuze titularului blogului pentru interventie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Scuze pentru raspunsul extrem de intarziat, ti-am citit commentul initial pe telefon si apoi am uitat sa raspund pe blog. Nu stiu daca s-a deschis. Poti incerca sa ii intrebi pe pag lor de fb:)

    RăspundețiȘtergere
  11. E bine de stiut. Si eram asa de incantata, abia asteptam mag. online..Dar daca spui ca produsele vin nesigilate , e un mare semn de intrebare...

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa vin toate. Chiar mi-am intrebat prietenele pe twitter dc ele isi mai amintesc sa fi fost cutia in tipla, pt ca nu-mi aminteam sa fi vazut vrun sigiliu de orice fel. Mi-au raspuns negativ si ele. Si nici una nu si-a cumparat bb cream-ul de la SkinRo, ci de pe gmarket, ebay etc. Deci nu este vina lor, pur si simplu asa st comercializate aceste bb creamuri.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu folosesc Skin79 in prezent, insa din ce imi amintesc nu avea gust amar. Poate ai nimerit un lot mai ciudat sau stiu eu?
    Cat despre sigiliu, intr-adevar bb creamul de la skin vine pur si simplu intr-o cutie si.. atat. Nu este vina lor.

    Cat despre modul in care ti-au gestionat comanda, nu sta in calitatea mea sa-mi dau cu parerea.. totusi faze de genu se mai intampla chiar si la case mai marei, d-apoi la o firma nou infiintata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cautand info despe BB cream sin79 pe net, am gasit , ca trebuie sa aiba pe funul recioientului data de exp, si un stick in lb. coreana..cum arata in poza asta:http://www.buhaykorea.com/wp-content/uploads/2011/02/skin79-480x360.jpg
    Acum daca cele care ati cumparat nu ati vazut asa ceva...
    Oricum, tot voi incerca macar un produs. AM vazut ca mag online functional.

    RăspundețiȘtergere
  15. http://www.youtube.com/watch?v=pWVk9NA8qqE si mai poti cauta pe google si alte comparatii intre fake-uri si originale.
    insa faptul ca produsele nu st sigilate, nu inseamna ca nu sunt originale.

    RăspundețiȘtergere
  16. https://www.facebook.com/events/401541979921436/

    It's official! Feel free to share the event and invite your friends!

    Avem deosebita placere de a va invita la deschiderea primei reprezente SKIN79 in Europa de Est.

    Suntem unic importator si distribuitor in Romania ai producatorilor SKIN79 - numarul 1 in vanzarea de BB Creams la nivel mondial, cu 1 crema vanduta in lume la fiecare 7 secunde. SKIN79 utilizeaza tehnologia "Cosmeceutica", folosind ingrediente naturale.

    Va asteptam cu drag la lansarea inovatoarelor produse dermato-cosmetice SKIN79 in Romania.

    Echipa SKIN79 Romania va asteapta vineri, ora 18:00 cu multe surprize la deschidere oficiala a magazinului SKIN79 Bucuresti Mall Vitan !

    Please join the event and like us at https://www.facebook.com/Skin79Romania

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce ma supara pe mine acum, dupa ce am devenit mega fana a BB cream-ului Skin 79, este pretul! Am dat 90+ lei pe el si abia acum am aflat ca pe ebay sunt 7 lire. Adica undeva la mai putin de jumatate. De unde aceasta diferenta enorma de pret? Nu cred ca voi mai cumpara din Romania din aceasta cauza.

    RăspundețiȘtergere
  18. e o fluctuatie foarte mare de pret in privinta bb cream-urilor de la skin, chiar si la vanzatorii din coreea. in principal pt ca compania a revamp-uit intreaga linie.

    ai numai grija pe ebay sa fie originale. eu as cumpara de la un vazator cu locatia in coreea de sud, care sa aiva un feedback si un rating bun de ex. le poti gasi la 12-15$ lejer. nu zic ca numai vanzatorii din coreea au bb cream-uri originale sau ca nu-ti poti lua teapa daca iei de la ei, dar nah probabilitatea ca produsul sa fie genuine este mai mare.

    recunosc,din romania nici eu nu mi-am cumparat bb cream-uri (indiferent de marca), ci doar un peeling gel de la skin
    spor la cumparaturi:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Evident. Am gasit intr-adervar fix din Coreea de Sud, ceea ce m-a bucurat. Plus ca am o prietena (de fapt ea mi-a dat pontul) care isi cumpara de pe Ebay, deci voi apela la cunostintele ei vis a vis de vanzator cand voi lua urmatorul BB cream.
    Mersi

    RăspundețiȘtergere
  20. BB cream-ul Hot Pink lasa un gust groaznic de amar pe piele. A remarcat iubitul meu, cand mi-a dat un pupic pe obraz. Intrucat am crzut ca exagereaza, spre seara mi-am uns putin mana cu bb cream, iar cand l-am testat/gustat si eu am ramas neplacut surpinsa :(((( Asa ca l-am aruncat (nici nu s-a pus problema sa-l donez mai departe).

    RăspundețiȘtergere
  21. tocmai ce am revenit la skin79 pentru ca tenul meu este mult prea uscat pentru missha momentan si pot sa confirm: indeed are un gust oarecum amar. dar asa are si demachiantul bioderma sensibio (daca tin minte bine ca nu il am acum la indemana). pana la urma sunt produse cosmetice destinate fetei nu buzelor, cu atat mai putin consumului. dar daca esti ingrijorata in privinta acestui aspect, atunci banuiesc ca ai facut o alegere buna sa n-o mai folosesti..

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu am sacapat de fondul de ten si de multe probleme cu BB skin79 pe care l-am luat la pachet de pe site cu bb cleancerul,un gel de curatare profunda deosebit Nu am castigat la concursul lor dar sincer ,am comparat ,am citit ,am vazut review -uri iternationale si sunt convinsa ca BB crema de la skin79 ,una din cele ...multe ,este sau sunt..cele mai bune.
    Este superconsistenta si se utilizeza putin,foatreee putin,,o doza te tine luni de zile peste 3-4 luni,asa ca pretul e foarte bun.Spf de la 25 le 50 plus,si prezentarea de vis
    Merita toti banutii

    RăspundețiȘtergere
  23. pe mine primul borcanas m-a tinut aproape un an si il foloseam aproape in fiecare zi:))
    da, este un bb cream bun si unul din favoritele mele de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  24. Am scapat de acneee cu BB crema hot-pink de la skin79 si cu gelul decuratare fara dischete BB cleancer pe baza de oxigen activ.Cle doaua produse si Tonerul cu secretie de melc mi-au reglat secretia de sebum si mi-au luminat fata ,rezolvand acneeea.

    Am tinut si un regim alimentar bazat pe multe fructe ,sucuri ,ceaiuri,iaurturi,zilnis apa din belsug,detoxifierea colonului periodic,la trei luni si sase dupa,masaj limfatic saptamanal,miscare zilnic

    Am vizitat cosmeticiana o data la 3 luni ca sa ma curete total si am exclus total binentele spacatosul de fond de ten

    Produsele skin79 sunt extraordinare ,le iubesc.

    Du zic ca si altele nu sunt bune ,dar hai sa ne uitam la tenul de portelan al sud coreencelor si sa ne punem pe ganduri ...de ce ???

    De ce ei au cea mai buna tehnologie la un pret rezonabil?? vezi samsung si nu numai...Asa sunt de buni si la cosmetice iar BB cremele sunt inventate de ei ,si folosite de fete de la 14 ani pana la varte inaintate.Au spf 50 plus si ingrediente naturale de lux cum este aurul,caviarul,secretia de melc,coenzima q 10,veninul de vipere ,praful de perle si diamante si multe extrase de ceai,iar arbutina si adenozina lupta impotriva petelor pe fata si a ridurilor.BB cremul este alternativa sanatoasa la fondul de ten,trateaza si acopera.

    Fiecare ten cu bb crema lui www.skin79.ro

    RăspundețiȘtergere
  25. Si eu am ramas foarte dezamajita de ei si nu am mai comandat. Pe chatul lor am intrebat unde sa scrise ingredientele , a primit raspuns ca in descriere. Si mai intreb odata, si imi spune ca ei nu pot scrie formule chimice. Reallllyyy? Am ramas :o sa aud asa ceva de la o firma. Am intrebat daca contine alcool si parabeni si mi sa spus ca sa ma duc in famacie de pe 15 august sa vad ingredientele. Asa serviciu cu clienti PROST nu am intalnit. Pana la urma voi comanda de pe ebay. Sper sa fie bun.

    RăspundețiȘtergere