sâmbătă, 15 septembrie 2012

Peacock nails


De cand am vazut acest video am vrut sa recreez modelul, insa la vremea respectiva nu aveam ojele necesare. Recent, pe cand ma gandeam cum sa-mi colorez unghiutele, mi-am adus aminte de vechea dorinta si realizand faptul ca acum dispun de toate cele trebuincioase, n-am stat o clipa pe ganduri, ci m-am apucat de treaba.

Am folosit: Alix avien 238, Konad R26 Shining deep green pentru baza si S-he 317, Essence Choose me!, Golden Rose 106 pentru cercuri.


Si pentru ca dotting tool-urile mele abia acum au ajuns la posta, am apelat la manerul unei pensule de make-up pentru a realiza cercurile.
Bine initial am folosit capatul unui pix, insa aceasta incercare a avut consecinte aproape fatale pentru mine. Am reusit performanta de a imprastia oja S-he, care i might add se usuca destul de repede, pe masuta de cafea preferata a mamei. Iar in disperarea mea de a acoperi orice urma a acestei intamplari, am sters oja cu ce mi-a picat prima oara in mana..  si anume prosopul cu care imi uscasem parul cu cateva minute in urma:)).
Sa privim totusi partea plina a paharului: am salvat masuta!!:D

4 comentarii:

  1. tare dragut modelul de pe unghiutele tale :D

    te pup
    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place blogul tau! Acum l-am descoperit si trebuia sa iti spun ca imi place la nebunie cum ai facut pozele. Chiar ai talent!

    RăspundețiȘtergere